Sorry, nog 1 onzekere vraag over de testen,..daarna hou ik ermee op...

Hallo lieverds,
Willen jullie mee rekenen of het klopt?
1 maart verlies van zwangerschap...2 maart geen hcg meer in bloed....
28 maart licht positieve test.30-maart clearblue digital 1-2. week erna weer digital 1-2.
Dus dan zou in principe de volgende toch 2-3 zijn,...want dan zou ik colgende week volgends de calculator 6 weken zwanger zijn......ben zo bang dat de uitslag dan nog steeds 1-2 weken is....
pff waar komt die onzekerheid nou weer vandaag!!!!!!


Wat was de eerste dag van je laatste menstruatie?
2 maart
Aantal dagen van je menstruatiecyclus:28
Vermoedelijke bevruchtingsdatum: 16 maart

Aantal weken zwanger:5 weken en 3 dagen

Liefs nance...sorry voor mijn onzekerheid
 
Die test geeft de weken aan vanaf de bevruchting, dus je moet 2 weken van je zwangerschap afhalen.
Het zou inderdaad logisch zijn dat als je nu test, die test 3-4 weken aangeeft.

Succes meid, maar laat je níet gek maken door die testen...
 
Hoi meid, ten eerste klaag gewoon raak. Voor ons is het geen klagen. En ik snap zo je onzekerheid. Bij mijn derde miskraam testen ik met week 7 ook nog steeds 1-2 weken, dus ik snap je onzekerheid. Maar ik heb genoeg verhalen gelezen dat die testen niet betrouwbaar zijn. Beladers de verloskundige, weet niet wat ze kan doen, maar misschien iets van je onzekerheid wegnemen. Misschien heb je wel heel vroeg getest? En ben je gewoon minder ver.

Hier ook onzeker. Dacht gister het gaat fout. Dacht bloed te zien, maar zo klein beetje dat ik het niet zeker wist. En ik had het idee van een soort harde buik te krijgen. (had ik bij een miskraam ook vandaar mijn angst) Mijn slijm is echter vandaag zo doorzichtig als het maar kan en ik ben nu weer misselijk, voel mijn banden weer en begin weer hoop te krijgen.
 
Lieve Nance,

Maak je nou geen zorgen! Ik heb ook ff met je mee gerekend en je berekening klopt! Als 30 Maart je nod was, dan ben je nu indd 5+3 wkn.....
Staar je nou niet blind op die testen want die meet gewoon het hcg in je lijf, de ene vrouw maakt meer aan als de ander, ik had toch op nod een digitaal van 2-3 en dat kon helemaal niet, weet door de iui natuurlijk precies wanneer de bevruchting was. Heb het achteraf wel uitglegd gekregen maar toch.....

Wil je nu nog een test gaan doen? Het is toch niet belangrijk, je bent gewoon ZWANGER lieverd! :)

Liefs Lynn.
 
hey meid,
Ik snap je onzekerheid wel maar idd wat de andere meiden zeggen, die testen meten het hcg en dat is bij iedere vrouw anders..
Ik zelf heb die test extra niet gekocht vorige week ivm zulke taferelen.

Maar ik geloof dat de echte onzekerheid pas verdwijnt als je een echo hebt gehad..

Ik had vanmorgen ook weer wat slijm waar roze doorheen zat maar dit was waarschijnlijk na gemeenschap!! uuuhhhmmmm.
Maar hierdoor raak ik wel weer onzeker en heb ik de laatste test van de kv ook nog ertegen aangegooid waar meteen een knalstreep kwam!!

Meid probeer te genieten, idd we zijn gewoon zwanger!
 
Jullie zijn zo lief!!!!Heb het mn mannetje gevraagd, want wilde het voor hem niet weten dat ik zo onzeker was, en zelf ben ik niet zo ster in rekenen,..maar hij zei ook, als ik die week dat ik er achter kwam zwanger 1-2 teste,..zat er een week tussen, dus kan het net 2 zijn,...1-2 an je ruim nemen zei ie.dus...ik twijfel nog een test te doen, aan de ene kant wel aan de andere kant niet....
Ik ga proberen gewoon te genieten, maar af en toe komt die onzekerheid weer terug,...denk toch dat die vroege miskraam een behoorlijk impact heeft nagelaten bij me,....tis ook nog zo kort geleden natuurlijk.
Lievertjes,...jullie ook lekker genieten...Dikke kus
Liefs Nance.
 
@ essie: hoop dat je onzekereid snel weg gaat!Ik denk dat het toch wel precies zo is zoals op de berekeningen 16 maart zou ik bevrucht zijn volgends de berekeningen,....de 15de hebben we nog gemeenschap gehad,...de 16de werd ik ziek, dus daarna geen gemeenschap meer gehad..daarna geen gemeenschap gehad tot aan de test, omdat ik behoorlijk ziek ben geweest door de griep.

Lynn@Ik ben echt aan het twijfelen om een test te doen,...aan de ene kant wel,....aan de andere kant niet, zo bang om nog een keer 1-2 te zien,..maar ook voor bevestiging om 2-3 te zien dat het me wat geruststeld!

Trientje van 2@hahahah,...nou ik durf nog niet,...mn man is flink aan het balen, en ik ook flink aan het schuldgevoel hebben, maar ben zo bang ook dat ik weet dat je dan een klein beetje bloed verlies,...denk als ik dat zie word ik helemaal onzeker en dat ben ik al zo lekker:(
Gelukkig heb je gewoon nog een knalstreep!Super...GENIETEN!

En charlotje!@Die testen zijn me idd een beetje gek aan het maken!Moet ik ook niet doen,...maar ja....na die vroege miskraam ben ik echt mega onzeker geworden!!!
 
Meid een miskraam maakt je altijd onzeker. En hoe verder je komt hoe zekerder je, je gaat voelen. Als je nu verder geen bloedverlies of krampen (echte vervelende krampen) dan ben je gewoon, zoals Lynn zegt zwanger. Maar ach ik moet maar niks zeggen, ben mevrouw onZeker zichzelf. En het gaat tot nu toe anders dan bij mijn miskramen. Maar elke dag is weer kant op in de goede richting. Samen gaan we gewoon minder onzeker worden.
 
Terug
Bovenaan