Hoi Meiden,
Zoals de titel al aangeeft,verdien ik een flinke schop onder mijn kont.Ik heb jullie wel een beetje verwaarloost de laatste tijd.We zijn hier dan ook met duizend en één ding tegelijk bezig.Weet ik,is geen excuus...maar die bied ik bij deze wel aan,aan jullie allemaal.
Corné vertrekt vannacht voor 4 dagen naar Lissabon voor z'n werk en dan hoop ik toch wel bij te kunnen lezen en lekker weer als vanouds te kunnen reageren.
Als een klein goedmakertje zal ik effetjes wat foto's plaatsen.Nogmaals SORRY!!!
Veel liefs Kitty en Tess.
Paaseitjes zoeken bij Oma in de tuin.
Gevonden!!
Wat raar,dat witte spul onder m'n voeten.
Samen met mama een sneeuwpop gemaakt..
Melige bui!
Tess en haar knuf"Poppie"
Topzwaarte min 25kilo min 34kilo
Tenslotte nog een voor en na foto.....
Zoals de titel al aangeeft,verdien ik een flinke schop onder mijn kont.Ik heb jullie wel een beetje verwaarloost de laatste tijd.We zijn hier dan ook met duizend en één ding tegelijk bezig.Weet ik,is geen excuus...maar die bied ik bij deze wel aan,aan jullie allemaal.
Corné vertrekt vannacht voor 4 dagen naar Lissabon voor z'n werk en dan hoop ik toch wel bij te kunnen lezen en lekker weer als vanouds te kunnen reageren.
Als een klein goedmakertje zal ik effetjes wat foto's plaatsen.Nogmaals SORRY!!!
Veel liefs Kitty en Tess.
Paaseitjes zoeken bij Oma in de tuin.
Gevonden!!
Wat raar,dat witte spul onder m'n voeten.
Samen met mama een sneeuwpop gemaakt..
Melige bui!
Tess en haar knuf"Poppie"
Topzwaarte min 25kilo min 34kilo
Tenslotte nog een voor en na foto.....