Sorry,sorry,sorry...ik heb jullie 'n beetje verwaarloost!!

Hoi Meiden,

Zoals de titel al aangeeft,verdien ik een flinke schop onder mijn  kont.Ik heb jullie wel een beetje verwaarloost de laatste tijd.We zijn hier dan ook met duizend en één ding tegelijk bezig.Weet ik,is geen excuus...maar die bied ik bij deze wel aan,aan jullie allemaal.
Corné vertrekt vannacht voor 4 dagen naar Lissabon voor z'n werk en dan hoop ik toch wel bij te kunnen lezen en lekker weer als vanouds te kunnen reageren.
Als een klein goedmakertje zal ik effetjes wat foto's plaatsen.Nogmaals SORRY!!!

Veel liefs Kitty en Tess.

Paaseitjes zoeken bij Oma in de tuin.

Gevonden!!

Wat raar,dat witte spul onder m'n voeten.

Samen met mama een sneeuwpop gemaakt..

Melige bui!

Tess en haar knuf"Poppie"

Topzwaarte                                             min 25kilo                                                                     min 34kilo

Tenslotte nog een voor en na foto.....

Hoi Kitty, hier nog een mama die het druk heeft met 101 dingen en simpelweg niet aan het forum toekomt.
Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie, wat is Tess toch een plaatje!!!
En die voor-na foto's WAUW!!!! meid wat mag jij enorm trots op jezelf zijn zeg, je ziet er super goed uit.
Ik heb enorm veel bewondering voor je, superknap!!!
Ik ga ook weer proberen wat vaker aktief te zijn, kreeg net een inschrijfformulier voor de psz binnen, wellicht dat ik dan eindelijk wat tijd voor mezelf krijg, hahahaha.............
Maar dat duurt nog minimaal een half jaar dus ik zal mijn best doen!!!

liefs Daniëlle.

Hey Kitty!
Je moet langzaamaan wel weer wat gaan eten hoor! Er blijft anders niks van je over!!
Haha, nee hoor, ik vind het heel knap van je!
Hoever wil je nog gaan?
Liefs Nelleke

O ja, en excuses aanvaard ...

ik vind Tess vanaf het begin al 1 van de allermooiste kindjes van het forum... wat een plaatje zeg....
ik heb geen woorden voor how goed jij eruit ziet!! echt respect!!!

Hoi Kitty,

Wat heb je toch een supermooi meisje... echt een schatje die Tess!! En jij mag er ook zijn... wat een metamorfose! Ik vind het echt héél knap van je, petje af!

Enne... volgens mij hebben we het allemaal druk, en komen we allemaal regelmatig tijd tekort om te forummen, geeft niks toch?

Groetjes,
Myrna mv Isis en vandaag 38w zwanger van haar zusje!

wat een mooie meid heb jij zeg!!!
Mijn complimenten dat je zo bent afgevallen!! Dat vindt ik echt superknap van jou!
Ik hoop ook meer tijd te krijgen voor wat te gaan sporten als Enzo op de psz zit want die laatste kilo's moet ik ook echt kwijt want zo lukt het me niet. Daarom vindt ik het superknap dat het jou wel lukt!!

liefs
di silva

Met zulke mooie foto's is alles je weer vergeven.
En wat zie jij er ontzettend goed uit zeg!
Heel erg knap dat je die discipline op kunt brengen. Hopelijk krijg ik dat ook weer eens (die discipline) na de bevalling van de tweede.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

wow Kitty, wat ontzettend goed hoe je eruit ziet!!! je begint echt smal in je gezicht te worden!!

ik vraag me ook af, hoe ver wil je eigenlijk gaan, tot de 40 ofzo?
wow wow en wow!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan