Sorry,sorry,sorry...ik heb jullie 'n beetje verwaarloost!!

Hoi hoi,

Bedankt weer voor jullie lieve reacties.Hoever ik wil gaan??Eerst durfde ik mijn "topzwaargewicht"nooit te vertellen,maar nu ik zoveel ben afgevallen word dat wel makkelijker.Ik ben begonnen met 120kilo en nu weeg ik 84.8kilo en in eerste instantie wilde ik naar de 70 kilo(50kilo afvallen dus)maar als  ik tussen de 75 en 80 kilo zit  en er gaat niets meer af vind ik het best hoor.Maar zolang het nog gaat ga ik wel voor de 70kilo....

Liefs Kitty.

Is ook wel heel erg hoor  mevrouw van Alphen!

Nee hoor! Kan het best voorstellen dat je het druk hebt. Iedereen heeft wel eens zo'n periode.

Morgen kletsen we weer lekker bij, wij hebben er igg heel veel zin in!

Groetjes, Marieke en Lyanne

wat een prachtig meisje heb je toch... leuke foto's!
en het verwaarlozen valt wel mee toch, je hebt niet altijd tijd om op het forum te zijn hihi
geeft niets...

en mijn grote complimenten over hoe je eruit ziet..
wat geweldig!!! wat zal je trots zijn...
sonja bakker???
echt knap!

liefs sandra

Hoi lieve Kitty,

Ik sluit me bij je aan, ik heb het forum ook verwaarloosd, ook hier te veel dingen die gedaan moeten worden en de dagen zijn te kort.

Ik vind dat je er geweldig uit ziet, respect! Hier staat het even een beetje stil bij 17kg, mijn darmen willen ook niet echt meer en dat maakt het er niet makkelijker op. Heb nu bijna alle middeltjes geprobeerd zonder resultaat, als het zo blijft toch maar even langs de arts. Met 3 á 4 maal per week sporten komt er gelukkig ook niets bij. Maar dat kost me wel veel energie en dan is het forum het eerste wat er bij inschiet.

Ik zie je in ieder geval de 5e, zal druk worden om bij te kletsen, maar daar spreken we gewoon een keertje voor af, de lente is er bijna!

Dikke knuffel voor jouw en je meisje!

Liefs Nanda

Hey vrouwke,

Ge wit toch dè ge oew êge daor nie druk over hoeft te maoken! Maar jeetje, Kitty, waar is die andere helft van jou gebleven!! Pfffff, wat een geweldig resultaat zeg. Petje af hoor!!!

Tot ziens

Groetjes Fonske.

P.s. leuke foto's hoor.....

Ik vind tess ook echt vanaf het begin al een ontzettend mooi meisje!!
En jij Kitty   1 woord WAUW wat knap hoor!!

En het forum verwaarlozen??? Haha dat doe ik al JAAAREN!!!

Liefs Lonneke

Mens! Wat zie er goed uit, net als die kleine mini-you overigens! Wat een mooie kijkers heeft ze toch hé?
Maar jij !!! Super zeg! Ik kan gewoon helemaal trots worden voor een ander op zulke momenten, gek mens ben ik hé? Wel lekker blijven eten soms, hihihi!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan