Sorry............

A

Anoniem

Guest
............dat ik even niet zo vaak en veel meer reageer, maar ik heb het zooooo druk nu ik werk heb! En Lyanne was tot gister flink aan de diaree enmet mijn bekken gaat het ook niet lekker!! Ze wilde zelfs geen borstvoeding meer en dat is toch echt heel wat! Nu wel weer gelukkig.

Heb vorige week dus hele dagen gewekt. Dinsdag tot 13:00 uur( omdat Lyanne ziek was) en vandaag een hele dag en ik ben gebroken!!

Gisteren nog wat vreemds meegemaakt.Ik moest naar het toilet, maar het lukte niet, floepte de ring er toch uit!!!! (ivm bm en blaas verzakking). Hij zit er weer in, maar omdat het met mijn bekken weer niet zo lekker gaat, blijft dat ook allemaal niet zo goed zitten helaas!

Heb al besproken dat ik van 24 naar 20 uur ga met het werken. 2 en een halve dag dus!

Morgen ben ik dus vrij, dan zal ik gaan bijlezen als Lyanne ligt te slapen.

Groetjes, Marieke en Lyanne

hey!

Da's mooi kl*te, dan, of niet? ( qua gezondheid dan hé??)
Maar ik ken het hoor, heb een tijdje niets geschreven en zelfs weinig gelezen soms. En soms is het ook wel lekker hoor, even niet als een verplichting moeten kijken en lezen en reageren, hahahah!   ( Let wel dames: verplichting aan mezelf sprak de verslaafde...)
Gewoon even tijd maken voor jezelf doet wonderen!   Wel af en toe meelezen en en een beetje op de hoogte blijven en ons een beetje op de hoogte dan, hahhaha!

Beterschap van Thomas en Marieke, kus!

Hey Marieke

Balen zeg meid!! Neem lekker even de tijd om in je nieuwe ritme te komen, tis niet niks hoor!! En sterkte met je gezondheid...

Take care
Susan

Ja, wat kost een nieuw ritme veel energie he! Heel veel sterkte met alles!
Liefs Nelleke

Ja meid, moet je ineens weer je hele ritme omgooien! Das ook niet niks, en dan moet je ook nog bij blijven op het forum..hihi....Neem ff lekker tijd voor jezelf en ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Geef Lyanne een dikke knuffel van ons

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Altijd wennen zo'n nieuw ritme, komt goed!
Geef jezelf wat tijd om er aan te wennen.

En helemaal niet erg als je even niet zo vaak op het forum bent, maak me er zelf ook schuldig aan!

Soms heb je nu eenmaal momenten dat je hoofd er niet naar staat of tijdgebbrek hebt. Er is immers meer dan alleen het forum!

We zien je vanzelf wel weer verschijnen!

Esmé mv kay

Joh Malle meid, maak je alsjeblieft niet druk om dit forum. Wat belangrijk is is dat jij weer lekker in je vel gaat zitten en je lichaam kan wennen aan het nieuwe ritme.
Neem dus rustig de tijd, ik laat nu vaak de laptop op kantoor om 's avonds even niet achter de pc te zitten, even wat anders dus.

Niemand neemt het je kwalijk dat je hier minder bent, tuurlijk je wordt gemist, maar dat zijn er meerdere en dat betekend alleen dat jou (en van al die andere) mening en berichtjes gewaardeerd worden, dus dat is een compliment en geen verwijt. (of was het met een korte ei verweit... hmmm staat ook raar, what ever)

Ik heb je gister een email gestuurd over de workshop, ik hoor wel wat je ervan vindt, neem de tijd.

Geniet vandaag, neem je rust en ontspan en laat de boel de boel, het huishouden komt wel, dat loopt niet weg!

Liefs Nanda

Het is inderdaad even wennen aan het nieuwe ritme. Neem niet te veel hooi op je vork en doe het rustig aan. Het heeft allemaal tijd nodig. Er wordt in ieder geval aan je gedacht!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan