A
Anoniem
Guest
............dat ik even niet zo vaak en veel meer reageer, maar ik heb het zooooo druk nu ik werk heb! En Lyanne was tot gister flink aan de diaree enmet mijn bekken gaat het ook niet lekker!! Ze wilde zelfs geen borstvoeding meer en dat is toch echt heel wat! Nu wel weer gelukkig.
Heb vorige week dus hele dagen gewekt. Dinsdag tot 13:00 uur( omdat Lyanne ziek was) en vandaag een hele dag en ik ben gebroken!!
Gisteren nog wat vreemds meegemaakt.Ik moest naar het toilet, maar het lukte niet, floepte de ring er toch uit!!!! (ivm bm en blaas verzakking). Hij zit er weer in, maar omdat het met mijn bekken weer niet zo lekker gaat, blijft dat ook allemaal niet zo goed zitten helaas!
Heb al besproken dat ik van 24 naar 20 uur ga met het werken. 2 en een halve dag dus!
Morgen ben ik dus vrij, dan zal ik gaan bijlezen als Lyanne ligt te slapen.
Groetjes, Marieke en Lyanne
Heb vorige week dus hele dagen gewekt. Dinsdag tot 13:00 uur( omdat Lyanne ziek was) en vandaag een hele dag en ik ben gebroken!!
Gisteren nog wat vreemds meegemaakt.Ik moest naar het toilet, maar het lukte niet, floepte de ring er toch uit!!!! (ivm bm en blaas verzakking). Hij zit er weer in, maar omdat het met mijn bekken weer niet zo lekker gaat, blijft dat ook allemaal niet zo goed zitten helaas!
Heb al besproken dat ik van 24 naar 20 uur ga met het werken. 2 en een halve dag dus!
Morgen ben ik dus vrij, dan zal ik gaan bijlezen als Lyanne ligt te slapen.
Groetjes, Marieke en Lyanne