Sorry............

Ach jee beterschap voor Lyanne.
Kan dat zomaar met zo'n ring? En kan je dat zelf terug zetten? Balen hoor.

Inderdaad marieke neem even lekker de tijd om in het ritme te komen. Het is inderdaad ook even wennen om na zo'n lange tijd weer te werken en helemaal als je lichaam je ook nog een beetje in de steek laat.

Meid rust even lekker uit en we zien je wel weer verschijnen.
Liefs sandra en een knuffel van Tess

Hoi!!! Het is niet niks hoor, na lange tijd weer gaan werken en een ritme opbouwen.
En het is al helemaal lastig als je lichaam dan ook niet meewerkt.
Gun jezelf de tijd om te wennen en dan zul je merken dat het over een paar weken al beter zal gaan.
Hoe gaat het met Lyanne op het kdv? kan zij een beetje wennen?
Veel succes met alles!!!

groetjes Daniëlle.

Lieve Marieke,

Eerst aan jezelf en je gezinnetje denken hoor, dan pas aan ons! Sterkte ermee meid!

Liefs, Marcia mv Puck

hey marieke,
maakt idd niks uit als je minder reageert.
hier gaat ik zelf en mijn gezin echt voor.
soms denk ik ook ff lezen,maar ik werk meestal ook 3 dagen en eigenlijk heb ik danvrij weinig tijd om te reageren.heb er ook nog andere dingen bij,maar is best verslavend hier.
als je werkt is alles weer heel ander,idd een ander ritme.
wen er rustig aan en sterkte met je gezondheid.!
liefs piewie,mv Mila

Ja ja, daar zijn we weeeeerrrrrr!!

Lekker weekend! Lyanne doet het echt super ophet KDV en het is zo heerlijk om ze dan weer op te gaan halen. Gisteren zag ze mij, begon ze te huilen, kroop ze naar mij toe megasnel en zei ze mama, mama, mama! Heerlijk!!

Over die ring, de gyn heeft hem er weer in gedaan, maar gisterenavond was het weer raak!! Vanmorgen wilde ik de ha-post bellen, maar ik dacht dat het misschien zelf ook wel kon, nou, het is gelukt hoor! Maar maandag wel weer de gyn bellen natuurlijk, want zo schiet het niet echt op.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan