Sorry.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn misschien wel harde uitval in een andere topic. Meestal reageer ik niet of nauwelijks op dit soort dingen maar af en toe gaat het mij gewoon te ver. Zoals deze keer.
Ik zal mijn uiterste best doen om m'n mondje te houden en geen voer meer te geven op bepaalde dingen. Uiteraard kan ik dit niet garanderen maar ik ga mijn best doen.
Je hebt gelijk Rosanne. Ik moet gewoon mn mond houden.

Nogmaals mijn oprechte excuses.

Liefs,

Annemiek

ach weet je, ik ben er blij mee dat er dames zijn (zoals jij) die af en toe zeggen waar het op staat. Is blijkbaar nodig (hoewel het weinig schijnt te helpen ). Ik hou de hele tijd maar mijn mond omdat ik bepaalde dingen niet telkens weer wil oprakelen of bang ben dingen te zeggen die weer een nieuwe rel veroorzaken. Maar de hele tijd je mond houden schiet ook niet op. En volgens mij verwoord jij het prima hoor!

Denk niet dat je je moet verontschuldigen! M.i. heb je het juist duidelijk omschreven!!
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gejammer hier......!!!! Dit is een leuk, gezellig forum en laten we dat vooral zo houden!!

Groetjes Esther

ps ik heb sinds dagen niet zoveel gereageerd  ...heb nl geen zin meer in dat negatieve gejammer..srryyyyyyyyyy

Ik zat net inderdaad vol verbazing te lezen.
Ik ben weer eens een dagje niet op het forum.
Wel kan ik jou en reacties van de anderen begrijpen.
Je mag best je mening geven, hoe hard die af en toe ook is.
(Ik wou dat ik dat durfde)

Misschien dat we alles in een hele diepe put kunnen gooien en dan deksel erop???
Of zoiets.

Liefs,
Monique

en nu krijgt dit topic weer een straartje....hihhihhi oh meiden ik ben op dreef vandaag...

en dat terwijl ik nog zoveeeeeeeeeeel moet doen.....

IK HOOP GEWOON MAAR 1 DING, DAT het hier weer leuk en gezellie aan toe gaat...........!!!

Lieve meiden, allemaal een hele fijne dag vandaag. Hopelijk gaat de zon lkker schijnen kunnen we lekker aan de wandel met de kids!!

Ik reageer meestal niet op dat gejammer maar voor mij is de maat ook wel een beetje vol, het is hier idd heel gezellig en het zou fijn zijn als dat zo kon blijven, ik persoonlijk vind het erg jammer dat iedereen, inclusief ikzelf, zich steeds verontschuldigt als  er een mening gegeven word waar misschien niet iedereen het mee eens is. Steeds vaker worden er verontschuldigingen aangeboden.......komt de sfeer ook niet ten goede denk ik. Maar ik snap het wel!!!  Ik probeer het maar te laten voor wat het is en alleen te reageren op deleuke topics.

Groetjes Monique  

Meestal houd ik mijn mond ook wel in dit soort dingen omdat de ervaring mij geleerd heeft dat als ik mijn tetter eenmaal opentrek, de rel alleen maar groter wordt. Omdat ik hier graag kom en samen met jullie allemaal een leuk forum wil, houd ik mijn mening voor me.
Maar af en toe komt het er wel uit, zoals deze keer dus.
Ik baal er stevig van dat de sfeer hier verpest wordt en door dit soort voorvallen de mensen wegblijven.

En dat terwijl de dame in spe w.s. nog niet eens online is geweest...dat wordt weer knallen vandaag............

Maar goed, jammer dan, ik ben het gejammer ook gewoon zat...Annemiek aub niet meer verontschuldigen...

Terug
Bovenaan