Sorry.....

Ik ben het helemaal met jullie eens, dames.
Maar vergeet niet... één persoon kan de sfeer niet verzieken. Dat doen we met zijn allen door er in mee te gaan!

Ik ga maar helemaal nergens op in, ik weet namelijk hoe vreselijk fel ik soms uit de hoek kan komen en daar later van baal (ik probeer eraan te werken maar zonder veel succes). Maar ik begrijp jullie reacties heel goed.  

Grijnzzzz.... dat heb ik nou ook Ruth. Als ik hier wel eens uit mn slof schiet, houd ik het nog netjes. Ik heb in de loop van de jaren inmiddels al wel geleerd dat ik soms echt tot 10 moet tellen. Ach, zo zie je maar, ook ik leer nog.

Ik heb het vooral op mijn werk...... Soms ben ik net iets te scherp naar ouders toe, maar moet eerlijk zeggen dat sinds ik zelf mama ben het hele scherpe er een beetje af is. Ik snap dan wel dat ze echt het beste voor hun eigen kind willen al staat dit lijnrecht tegenover het schooladvies. Blijft moeilijk.
Mijn familie is er inmiddels wel aan gewend, tja, wat wil je ook met drie meiden (die ook nog eens tegelijk zwanger waren, hihi).
Ik blijf gewoon mijn best doen! Maar soms zit me wel een beetje op te vreten.....
groetjes,
Ruth

Hoi!

Waarom verontschuldigen?? Iedereen mag toch zijn mening geven hier? Dat hoop ik tenminste wel....
Zelf ben in de laatste dagen behoorlijk laks met reageren, heb het gewoon druk. Ik houd het dus tijdelijk bij lezen. Maar ik ben blij dat er dan toch altijd mensen zijn die precies weten te schrijven wat ik anders had willen schrijven!
Ik hoop wel dat niet de hele sfeer kapot gaat door deze akkefietjes, zou zo ontzettend jammer zijn! Ik vind het hier veel te gezellig!

We gaan vandaag maar weer afwachten of er wat gebeurd.....

Groetjes Wendy

Hee hoi,

Annemiek als er iemand zijn excuses aan moet bieden ben ik het en niet jij, uiteindelijk heb ik maar met 1 doel dat hele topic geopend en dat was om nu eens te laten merken dat ik het zat was (de vorige keer was nl precies hetzelfde gebeurd, ook toen had ik gezegd dat ik het de volgende dag zou doen en was het al voor mijn neus weg gekaapt), maar dat komt natuurlijk de sfeer niet ten goede. Eigenlijk had ik de wijze moeten zijn, mijn schouders ophalen en me er niets van aantrekken. Het spijt me dat ik nu ook weer heb bijgedragen aan het verpesten van de sfeer en ik zal de volgende keer ook daadwerkelijk de wijste proberen te zijn voor die mensen die hier uiteindelijk helemaal niets mee te maken hebben. Ik ben ook helemaal voor gezelligheid!

Groetjes Ilona

Lieve Loontje,

Wijffie, ook jij hoeft geen verontschuldigingen te maken. Dat jij het niet leuk vond wat er gedaan was, dat begrijp ik. Dat ligt niet aan jou. En wij zijn juist mensen die elkaar met respect behandelen. Als iemand zijn mening geeft, wil niet zeggen dat dat zonder respect gaat.
Ik denk dat het verstandig is dat we dit laten rusten. De lijst is jouw ding en blijft jouw ding, totdat je er zelf mee wilt stoppen. En  je blijft toch wel mn dinnetje hoor.

Terug
Bovenaan