sorry!

A

Anoniem

Guest
Voel me beetje rot, wil zo graag op alles reageren, maar ik kan het niet opbrengen, terwijl ik wel meeleef. Zit niet zo lekker in mijn vel, merk dat ik naast Isis en werken enz. nog een uitlaatklep nodig heb. Ben daar zoekend in. Kan me ook zo verdrietig voelen, zonder aanwijsbare reden, voel ik me daar weer schuldig over want er gaat zoveeel goed. Maar ik lees wel dagelijks mee, praktische vragen kan ik hier ontzettend goed kwijt, maar emotioneel ben ik beetje geblokkeert, hoop dat het niet te wazig over komt. Anyway, lieve mama's, jullie zijn goed bezig, tot snel,
x Esther (mv Isis)  

Lieve Esther,
Wat vervelend om te lezen dat het weer effe niet goed gaat.
Maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen omdat je niet reageert. Het is niet verplicht hoor. En ik weet wel dat je meeleest!
Doe rustig aan, probeer die uitlaatklep te vinden en denk vooral aan jezelf.
Ik herken je gevoelens wel heel sterk. Ook ik heb weer regelmatig dagen dat ik me erg ongelukkig voel. En dan volgt idd dat schuldgevoel, omdat er zoveel is om gelukkig mee te zijn!
Het blijft moeilijk af en toe.
Sterkte en een hele dikke knuffel van Sil

Lieve Esther,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor.
Je bent toch niks verplicht???
Meelezen kan ook al fijn zijn...nou, prima toch???

Ik hoop echt dat je snel weer wat beter in je vel zit!
Doe maar lekker rustig aan en geniet lekker van je kleine meis...
Je bent echt een TOPmoedertje.

Sterkte en liefs,
Mariska

Heyyyy

Maak je niet zo druk jóh!! gekkenhuis... dáár hoef je je niet voor te verontschuldigen!!
Ik weet niet of 1 van jullie het is opgevallen, maar het afgelopen week-end heb ik me goed in kunnen houden (hier dan) Daar ben ik best een beetje trots op!
En je moet gewoon daarop reageren waar je jezelf het lekkerst bij voelt, er is niet altijd een getikt woord voor nodig!
Lekker rustig aan en take care!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Dank je wel meiden, ik lees jullie reacties met kippenvel! Zo lief! Het moederschap kan zo heftig en mooi tegelijk zijn! En als je dan herkenning vind doet dat zo goed! Super,
dikke knuffel, Esther

He lieve Esther,

Balen dat je niet zo lekker in je vel zit. Valt allemaal dan niet mee he. Ik hoop dat het gauw beter gaat met je.
Enne, geeft toch niks als je niet reageert, meid. Gewoon lekker lezen (of niet en dan lekker iets anders voor jezelf doen) is toch ook prima.
Gezien de vele (onbekende) moeders die zich hebben gemeld voor de verjaardagskalender zijn er heel veel die wel lezen maar niet reageren en dat is toch ook prima. En als je het echt niet kunt laten, dan reageer je gewoon stiekum met een miniberichtje

liefs, Ida

Wat vervelend zeg dat je je zo voelt!
Neem een lekkere time-out,gewoon ff lezen als je zin hebt en als je iets kwijt wil horen we het graag! Ik kan het me wel voorstellen,ik denk ook wel eens vanavond geen forum maar toch kijk ik heel even en voor ik het weet is weer de hele avond om.
Balen dus,tis gewoon verslavend.
Ik wens je veel sterkte en als we iets voor je 'kunnen' doen laten weten hè!!
Succes meid!

Groetjes Mikkie.

hey esther,

vervelend joh, dat je, je zo voelt, maar idd geen verontschuldiging! is echt niet nodig, denk maar lekker aan jezelf! en ook ik herken het gevoel wel hoor, heb er ook nog zat dagen bijzitten dat ik me niet lekker voel en lusteloos ben, maar probeer een beetje tijd voor jezelf te vinden! is erg belangrijk,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan