sorry!

Wauw, wat lief al die reacties, echt heel fijn, doet me zo goed! Ik kruip direct lekker onder de wol, tijdschriftje lezen, stukje chocolade (even geen Sonja Bakker!) Mede door jullie voel ik me een stukje beter! Beetje klef, maar......... groepsknuffel!
x Esther

ps lijkt me best leuk om jullie in het echt te ontmoeten, bijv. een forum dag/middag, misschien moeilijk om te organiseren, ivm afstand/tijd enz.

Hoi Esther,

Iedereen heeft toch wel is een periode dat het allemaal even te veel word?
Ik vind het super knap dat je dat zo even verteld!
Ik hoop dat het gauw beter gaat met je.

Groetjes Char

quote: Essiedo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 21:54:03'));

ps lijkt me best leuk om jullie in het echt te ontmoeten, bijv. een forum dag/middag, misschien moeilijk om te organiseren, ivm afstand/tijd enz.

Lijkt mij ook leuk. Het is al eerder voorgesteld, maar een aantal kozen toch voor de anonimiteit van het forum.
Maar ik ben van de partij hoor. (mits het niet te ver weg is)
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 09:56:33'));

quote: Essiedo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 21:54:03'));

Lijkt mij ook leuk. Het is al eerder voorgesteld, maar een aantal kozen toch voor de anonimiteit van het forum.
Maar ik ben van de partij hoor. (mits het niet te ver weg is)
Sil

Ik was er zo 1  maar ik moet toch mijn mening bij stellen.
Mij lijkt het nu ook erg leuk, anders ff een nieuwe topic openen???
En ook hier... mits het niet te ver is. anders ff kijken wie/wat/waar vandaan komt.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Vervelend dat je je zo rot voelt. Wel heel herkenbaar! Ik schrijf pas sinds kort mee op het forum, omdat ik ook iets terug wilde doen en actief betrokken wilde raken. Ik lees al sinds het begin van mijn zwangerschap mee, maar kon me er vaak niet toe zetten om te reageren. Stom he?! Maar het is zo'n steun zo'n forum! En na al die maanden meelezen heb ik zelfs een warm welkom gekregen, dus je hoeft je zeker niet schuldig te voelen over het even niet schrijven . Heel veel sterkte!! Sandy

Terug
Bovenaan