Sorry...

A

Anoniem

Guest
Sorry voor alle meiden die zwanger zijn deze ronde. natuurlijk gun ik het jullie allemaal heel erg, maar kan even niet blij zijn voor jullie.

Ik merkte vandaag dat ik door moet naar ronde 31, dus zit behoorlijk in de put.
Elke zwangermelding komt even keihard bij me binnen, terwijl ik het echt iedereen gun. Ik weet wat het is om er lang op te moeten wachten en dat wens ik niemand toe.

Dus bij deze alvast gefeliciteerd en veel geluk voor alle meiden die deze ronde zwanger zijn..

Sorry, maar ik kan het even niet opbrengen om nu persoonlijk een felicitatie te plaatsen...

Liefs Daisy

Hey meid,

Wat ontzettend klote voor je! Ken je nog maar sinds gister maar leef met je mee! Ken het gevoel niet maar moet ontzettend zeer doen! Denk aan jullie en sterkte met weer een tegenslag!

Liefs

Ook ik denk aan je, en duim dubbel voor jou!
heel veel succes en kop op.

Liefs

Ik denk dat er niemand is die je dat kwalijk zal nemen!!
Ik vind het zo rot voor je! Ik vind dat ik al een tijd bezig ben, maar pffff......voor jou duurt het allemaal wel erg lang en zeker omdat je deze ronde zulke goede hoop had! Toch vind ik je een bikkel en een kanjer!!!!

Knuffel, knuffel, knuffel!!!

Hoi Daisey!

Snap dat je een baaldag hebt en kan mij voorstellen dat het nu moeilijk is om blij te zijn voor een ander. Je mag best een baaldag hebben hoor!!!!

Gun het je zo ontzettend!!! Ga heel hard voor je duimen dat het de volgende ronde wel raak zal zijn!

Sterkte!

wij gaan er de volgende ronde voor meid! dan gaan wij samen naar de juli mama's!

liefs

hoihoi, dat gevoel heb ik ook een hele tijd gehad, ik ben 6 jaar bezig geweest! ik gunde het niemand op t laatste.. iedereen, zelfs familie.. die vermelden dat ze zwanger waren, begon ik op t laatst te haten. Ken het gevoel maar al te goed, Maar blijf doorzetten! Ik ben nu zwanger, donderdag 6 maanden, Ook met veel pijn en moeite. Sterkte. gr

lieverd toch...zit met tranen in me ogen je verhaal te lezen....snap je volkomen schat.
ik weet niet echt je goed advies te geven, behalve drink een wijntje en wat lekkers om ff tot jezelf te komen! vind heel erg voor je en hoop dat het je snel gegunt is
xxx

Terug
Bovenaan