Sorry...

@ Neomi, net lekker een witte wijn bij een zelfgemaakte maaltijdsalade met sla, pijnboompitjes, penne en zalm. Heerlijk genoten, hoor!

@ mamakimmie, fijn dat je toch na al doe tijd zwanger bent geworden! Ik hoop niet zolang te moeten wachten, maar in dit geval zeker beter laat dan nooit!

Thanx meiden, heb echt een megakutdag om het even zo te zeggen...

Vanavond vroeg naar bed en morgen vrolijk weer op...

Hey lievurd,

Het is begrijpelijk hoor je reactie...Net als Neomi leef ik erg met je mee.. kijk toch regelmatig of er voor jullie ook eindelijk goed nieuws is maar helaas.. Wat een piep zooi af en toe dat zwanger worden!

Dikke kus!!

Heey meid....

ook ik leef met je mee...
Snap je reactie best, hoop dat er ook voor jou binnenkort goed nieuws mag komen...

liefs en een dikke knuffel

Hé,

Ik begrijp je volkomen. ik gun het net als jij iedereen maar kan ook niet meer opbrengen om mensen te feliciteren. dat is ook de reden waarom ik niet meer of zelden nog reageer. wel lees ik regenmatig met jullie mee. zo blijf ik wel op de hoogte hoe het allemaal met vergaat.

ook ik ben weer een ronde verder en heb net een nieuwe kuur clomid gehaald. helaas niet zwanger maar deze maand wel een eisprong gehad met de kuur clomid 100 mg. ik weet dus nu wel dat de kuur aanslaat bij mij.

ik hoop zo dat ook jij zo snel mogelijk zwanger zal raken.

en hoe hard het ook klink sommige stoppen gelijk met de pil en zijn zwanger andere moeten er jaren voor vechten zoals wij. realistisch gezien weet iedereen dat maar je gevoel begint zo tegen te werken. dit zal waarschijnlijk alleen nog maar toenemen naarmate je langer moet wachten tot dat ook jij eindelijk een positieve test heb,

ik kreeg vorige week dood leuk te horen dat de vriendin van mijn neef zwanger is terwijl ze net gestopt was met de pil. dat op zich vind ik nog niet eens zo erg maar de reactie van sommige famlie leden waren toch iets minder leuk. ik kreeg namelijk te horen dat ik maar wat beter mijn best moest gaan doen. PARDON. op zulke momenten weet je echt niet meer wat je moet zeggen.

sterkte,
groetjes hilda

@ hilda, helaas kan ik ook meepraten over vervelende reacties van mensen! Intussen is de zwangerstorm hier overgaan in een geboortegolf en wij nog steeds niets... Ook dat komt keihard aan als het ene kaartje na het andere in de bus valt.

Ik ben wel blij voor jou dat de clomid aanslaat! Dan heb je nu ws. net zovele kans als ieder ander? Ik nu wel sinds ze wat endo hebben weggehaald. Geeft ook wel weer een goed gevoel. Maar ja, aangezien ok mensen waarbij alles in orde is niet direct zwanger zijn...

Woensdag gaan we weer naar het ziekenhuis en horen we hoe het verder gaat met ons...

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan