Spaarrekening baby

Hallo , ik zit er over na te denken om een spaarrekening te openen om maandelijks een bedrag te kunnen storten voor de toekomst van inimini. hebben jullie een spaarrekening geopend voor jullie kindje ? Zo ja .. bij welke bank ? En dan een kinder rekening of gewoon een normale ?

Wij hebben een regenboogrekening van de Rabobank, omdat we daar zelf ook onze rekeningen hebben. Een speciale kinderspaarrekening heeft vaak veel betere rente, dus dat zou ik verkiezen boven een gewone rekening!

Wij hebben momenteel een spaarrekeningspotje aangemaakt binnen onze eigen spaarrekening. Elke maand gaat er een vast bedrag bij ..

Wij zitten bij de ING en daar hebben we voor onze meisjes een groei groter rekening geopend. Wij zetten daar elke maand geld op en als ze 18 zijn is het voor hun en kunnen ze er ook pas zelf bij.

Wij hebben bij de rabobank een regenboogrekening omdat wij daar zelf ook zitten maar ook een zilvervlootrekening van de regiobank en dat is echt de moeite waard om te doen. Daar kun je maximaal 600 euro op storten per jaar als je het maximale doet en je haalt er niks af tot zijn 18e dan krijgt hij daar 10% op. Dus 10.800 + 1080. En de regenboogrekening gebruiken wij voor het overige geld ?

Wij hebben voor ons zoontje bij de Rabobank een beheerd beleggenrekening geopend. Hier storten we eens per maand 50 euro naartoe, wat we voor minimaal 18 jaar zo houden.

Als je open staat voor beleggen ipv sparen, zou ik me daar eens in verdiepen.

wij hebben een rekening via de ING geopend voor onze dochter en deze is aan onze rekeningen gekoppeld. Wij storten de Kinderbijslag op deze rekening, dus dat is het bedrag dat we per kwartaal sparen. 

Terug
Bovenaan