Spaarrekening

Hebben jullie kids ook een spaarrekening gekregen toen ze geboren werden.
Hier wel........maar een lege haha wij storten elke maand een bedrag op beide rekeningen en al het geld wat ze voor de verjaardag krijgen word erop gestort.
Breng het ook samen naar de bank.
Vind het belangrijk om ze een spaarcent mee te geven als ze uit huis gaan.

Onze kids hebben bij hun geboorte een rekening met 100 euro gekregen van Opa en oma, we storten daar niet maandelijks wat op maar de kinderen hebben alle 3 een spaarpot en daar krijgen ze af en toe geld voor om in te stoppen. Wel zetten wij de kinderbijslag op een spaarrek. zodat als ze 18 zijn (en gaan studeren) er genoeg geld is om hun studie van te betalen en eventueel als ze op kamers willen wij dat mooi van dat geld kunnen betalen.

Jajaja denken aan de toekomst hahahaha

Hier een rekening gehad van oma, met een leuk begin. Daarnaast stort ik zelf elke maand 25 euro. En zijn spaarpotje moet onderhand ook eens geleegd worden. Zit meer in dan in mijn portemonnee hahahaha. 50 euro is voor ons niet te doen aangezien we er over een paar maanden nog 1 erbij hebben en dan wordt het een beetje gortig.

hier heeft antonio en de andere 3 trouwens ook een spaarreken elke maand gaat daar per kind 10,- op. daarnaast hebben ze ieder hun eigen spaarpot waar de oudste 2 hun spaargeld in doen en de jongste wat ze af en toe toegestopt krijgen.

Hier voor de jongste nog niet, alles gaat hier in de spaarpot, helft van de leeftijd in euro's (ons meisje 1euro) en einde van het jaar wordt alles geteld, heb hier dus nu 4 zakjes die naar de bank moeten, ook verjaardagsgeld gaat in de spaarpot.
Opa geeft 20% rente van alles wat de kinderen in de spaarpot hebben op het eind van het jaar, dus de oudste is niet geneigd iets uit te geven, want als ik 10euro uitgeef, dan kost dat ook 2euro rente die ik misloop mama,,haha

Terug
Bovenaan