Spaarrekening

Hier hebben allebei de kinderen een spaarrekening waar we maandelijks € 75,- op storten om later bijv de studie te kunnen bekostigen.

Verder hebben ze allebei een spaarpot. Daar krijgen ze af en toe wat in, van ons en van familie. Voor Tim maken we die leeg als hij vol is en storten we het geld op de rekening. Onze oudste, bijna 6, mag het geld gebruiken om zelf iets van te kopen.

De spaarrekening kregen beide kids van Opa en Oma met 500 euro bij geboorte. Wij sparen er iedere maand 25 euro op. Loopt leuk op zo en idd ook voor gebruik voor studie e.ed.

Ook hebben ze allebei een spaarpot. Margo krijgt iedere week zakgeld en bij Connor stop ik gewoon af en toe wat in, ook verjaardagsgeld e.d. gaat erin...

Realiseer me dat onze kids het zo goed hebben! Wil me tzt opgeven als pleegouder om andere kids ook een kans te geven.... Eerst alles lekker op de rit in ons eigen gezin en dan gaan we ons daarin verdiepen.........

Voor Evy hebben we een paar maanden geleden een spaarrekening geopend. We storten er elke maand 15 euro op. Verder heeft ze een spaarpotje en krijgt ze zakgeld van haar oma's.
Denk wel dat ik haar zakgeld ga geven als ze 1 is geworden. Dus ik heb nog 2 weken. hihi..
Meer kunnen we financieel niet missen omdat ik niet werk en er een tweede op komst is. Dus elke cent die we extra krijgen is van harte welkom.

hier nog geen spaarrekening. maar die gaat er wel komen. wel een spaarpot waar ik elke week 1-2 euro in stop. maar net hoe het financiëel gesteld is op dat moment.

pascal ook een spaarrekening.
hij kan er tot zijn 16de niet aankomen.
de kinderbijslag gaat er heen.
en in zijn spaarpot gooi ik al dat super irritante kleingeld.

smooty

Terug
Bovenaan