Spannend allemaal/ twijfels..

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ook nieuw hier.
Ik ben 24 en mijn vriend en ik hebben besloten met de Pil te stoppen, nu weet ik en beseffen we ook dat het dan nog tijden kan duren, maar we vinden het echt heel erg spannend.
Soms vragen we wel 10keer op een dag aan elkaar of we het allebei nog willen.. Hadden jullie dit ook?
Ik moet anders donderdag weer met een nieuwe strip beginnen..
Je leven veranderd er zo door en niemand van onze vrienden of broers en zussen hebben nog kinderen dus het is zo nieuw..

Herkent iemand deze vragen en twijfels die door mijn hoofd spoken..

Hoi!
Ja, ik was je net even voor als nieuweling he  
Lekker spannend om zo te stoppen met de pil, wij hadden 8 maanden geleden ook zoiets van: nu stoppen en dan met 3 maanden ongeveer zwanger!  Dat bleek bij ons dus niet zo te zijn, maar dat wil niet zeggen dat het bij jullie niet snel kan gaan!! Ik wil je alleen maar erop wijzen dat het anders kan gaan dan hoe je het in je hoofd hebt.

Ik ben zelf gewoon zo'n miep die vasthoud aan 1 idee wat erg anders uit kan pakken....

Welkom en tot de volgende keer!

Groetjes Tjitske

Hoi Rules,

Ja spannend he, ik herken je verhaal wel hoor. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar getrouwd, eigenlijk zouden we daarna stoppen met de pil, maar toen de tijd daar was, was ik er toch nog niet aan toe. Steeds weer "vooruitgeschoven", eerst nog even dit, dan nog dat..... Uiteindelijk zijn we nu een jaar verder, heb heel bewust van onze (hopelijk) laatste vakantie zonder zwanger/kind genoten en nu gaan we er dus helemaal 100% voor het eerst voor. Hoop nu ook dat het snel raak is, maar ja de natuur speelt zijn eigen spel.

Veel succes met het maken van jullie keuze, wij zijn er trouwens ook wel iedere x vanuit gegaan dat je zeg maar meteen zwanger bent, dit gebeurt natuurlijk meestal niet, maar ja als je er vanuit gaat dat het nog een half jaar duurt dan zal je altijd zien lukt het meteen (en als je er dan nog niet aan toe bent..... Mijn advies: diep in je binnenste weet je wat je wilt en volg dat!

Liefs Hallow 24 jaar 1e kindje 1e ronde NOD 2 juli..... is al snel!!

hoi rules,

ik ben 23 jaar en heb ook pas besloten om te stoppen met de pil.
wij zitten nu in ronde twee.

ik weet ook dat ik het erg eng vond, jemig alles gaat dan zo veranderen.
je leven gaat ineens om iemend draaien, en die persoon heeft heel veel tijd en aandacht nodig.

wij hebben echt super lang gepraat, van willen we dat wel en zijn we er 100% klaar voor.
we zijn er nu echt uit en het voelt super goed.
je weet het wel diep in je hart of je er klaar voor bent, volg je hart.

en als je besluit vast staat, wil ik je heel veel plezier wensen met proberen, en natuurlijk heel veel succes.

groetjes Naomie

Hoi,

Hier hetzelfde,
ik ben 23 mijn vriend 24 en wij zijn ook pas met de pil gestopt.
En met name ik heb vaak aan mijn vriend gevraagd weet je nog wel zeker dat je dit wilt, maar ondertussen heb ik wel vertrouwen erin.

Blijf wel vreemd, ik ging er ook vanuit dat het lang kan gaan duren, maar om eerlijk te zijn begint het me toch te kriebelen en kan ik nu al niet wachten op mijn nod
Maar vanaf volgende week hebben we 3 weken vakantie en mijn nod valt in de vakantie, mischien dat het dan sneller gaat.

Groetjes Toto
23 jaar, 1e ronde, 1e kind, nod 17 juli

Bedankt voor alle leuke reacties. Om mij heen zie ik dat steeds meer mensen tegen of over de 30 zijn als er kinderen komen, natuurlijk niet allemaal vrijwillig, maar gelukkig zijn er meer van mijn leeftijd die ook stoppen met de pil.
Mijn vriend is trouwens 25 en hoopt echt jong dus nu kinderen te mogen krijgen.
Ik ga er telkens vanuit dat het wel even duurd voordat het lukt, maar wat jullie zeggen zul je zien dat het dan net anders om is.. hihi.. wordt een hoop regelen op het werk

Grtjes en ik hou jullie op de hoogte.
Wat bedoelen jullie trouwens met die rondes?? De 1e keer tot je weer ongest. moet worden??

Hoi Rules,

Met de "rondes" bedoelen we het aantal maanden dat je al probeert zwanger te worden. Zodra je dan toch - helaas - ongesteld wordt, ga je naar "de volgende ronde".

Veel succes & plezier! Liefs Hallow

Dankjewel.
Dat dacht ik ook al.
En NOD dan.?? ja sorry ik ben echt nieuw.. hihi

GRjtes

Terug
Bovenaan