Spannend allemaal/ twijfels..

hoi allemaal,

ik ben ook nieuw, ik ben 25 en mijn man is 27.
ik ben + - een jaar van de pil en wij zitten in ronde 2
af gelopen dinsdag was mijn nob. en ik heb toen een test gedaan maar negatief
maar ik ben nog steets niet ongi en dat ik het altijd eigelijk op tijd ben. dus ik wacht deze week rustig af. ander haal ik van weekend weer een test.

veel sterkte allemaal met zwanger worden.

Hai,

Er dan ineens echt voor gaan is wel even anders dan ik me voorgesteld had. En toen ik opeens zwanger was ook! Ja gaat a.h.w. een andere fase van je leven in!!
Ik zal je even wat termen uitleggen. In het begin vond ik ze nogal overdreven maar nu strooi ik ze al net zo in het rond!.

Niet Ongesteld Dag (NOD).
Rode duivels, ongi, maanstonden, rode mutsen betekent allemaal ONGESTELD.
Klusdagen zijn dagen om sex te hebben! (vooral dus rond de eisprong).
Wanneer iemand er nog meer weet mogen ze natuurlijk aanvullingen geven.

Veel plezier de komende tijd en wordt maar net zo verslaafd als ons. Dit mag nog nu je niet meer mag roken, drinken, brie eten, filet american etc. etc.

Groetjes Ineke

hoi hoi.
Dankje voor de uitleg.. hihi de meeste snapte ik al
Jeetje ik heb er nu gewoon zin in om niet met de pil verder te gaan, donderdag hoef ik dus niet te beginnen met een nieuwe strip..   dat is nu al leuk. Moet je nagaan. de kans dat ik zwanger ben is er nog niet eens.

Als het wel "zomaar" lukt schrik ik me volgens mij te barsten. (ga er nl vanuit dat het wel even kan duren)   Weet niet waarom ik dit heb, maar dat denk ik al mijn hele leven dat ik niet beister vruchtbaar ben, maar dat is een gevoel, misschien slaat het nergens op.. Hoop ik natuurlijk

Succes allemaal en lekker genieten he ook van deze periode al duurd het langer dan gehoopt!!

Ik Had dat ook met stoppen.
Ik ben twee weken voor ons huwelijk gestopt. Lekker ongi geworden en toen overgegaan op de andere pil (fuliumzuur).
Natuurlijk was het niet meteen raak, wat we ook niet verwachten, maar stiekem toch hoopte.
Nu ben ik net weer ongi geworden, wat we ook verwachte want we konden niet echt klussen vanwege een operatie.
In eerste instantie was ik gestopt zonder dat mijn man er van af wist.
We hadden er al zo veel over gesproken dat ik wist wat ie wou. Eigenlijk nog niet meteen, maar niet te lang wachten.
Maar toen hij erachter kwam dat ik gestopt was hoopte hij zo dat ik zwanger zou raken dat we er nog heeeeeeeeel erg lang over hebben zitten kletsen.
Hij kwam er in de eerste ronde natuurlijk al achter, hij vroeg er met een omweg naar alsof de duvel er mee speelde.
Maar nu zijn we lekker aan het proberen en we zijn er helemaal klaar voor.

Alleen nu nog zwanger worden natuurlijk.

Daarom iedereen heel veel succes!!!

Liefs Alma

Even een berichtje voor Alma, jij had toch ook 2 juli je nod? Wel "snel" ongi dan, korte cyclus gehad of ben je niet zo heel erg regelmatig?

Wel balen voor je, weer een nieuwe ronde in... Ik wacht zaterdag toch wel gespannen af, zou toch wel helemaal super zijn maar ja, verwacht er niet te veel van, voel niks dus dat geeft me -gelukkig- geen hoop, anders valt het zo tegen. En dan zit ik pas in ronde 1...... Zal (proberen)   niet meer te zeuren!!

Groetjes Hallow

ja klopt dat had ik wel doorgegeven, maar ik was toen toch uitgegaan van 28 dagen wat ik voor de pil meetsal ook was.
Maar de ronde hiervoor was 26 dagen en nu 25 dus als het zo blijft is het ook prima. als het de volgende keer maar niet langer duurt in ieder geavl niet meer da 28 dagen, want ik kan er heel relaxed onder blijven, maar dan niet meer denk ik. hihi

dus nu gaan we toch maar uit van een kortere cyclus.

Alma

Terug
Bovenaan