spannend...ben voorzichtig positief

hoi hoi leetje

ik zei het je toch .. een streepje is een streepje.. en ik voelde het aan mijn vruchtwater... hihihihihijh, nee hoor kan me voorstellen dat je voorzichtig bent en morgenochtend echt zekerheid wil hebben........ik denk aan je meid en hoop het zo ontzettend voor je..

hoe laat ga je testen???

heel veel liefs tobi.....ik hoop het voor je..!!!

nou....ik was dus niet voor niks zo voorzichtig, want vanochtend was test negatief...
ik had dit (net als jullie)niet verwacht en baal dan ook behoorlijk....
zolang ik niet ongi ben is er nog hoop, maar ik reken er niet meer op.
het enige kleine hoopje dat ik nog heb is dat ik niet precies weet wanneer mijn nod is en dat als ik mijn temperatuur bekijk kan ik ook op dag 18 eisprong hebben gehad en dan zou ik het gister moeten worden...
die test van matcare (die dus positief was)  was 1 van 4 dagen voor NOD dus misschien nog te vroeg?

maar goed ik denk gewoon dat het niet zo is, want als ik toen genoeg hcg in mijn urine had voor streepje moet dat nu toch ook zo zijn?
vanochtend was een test van clearblue met zo'n plusje of minnetje die lijkt mij betrouwbaar....
nou ja ik proberen niet teveel eraan te denken en gewoon te zien...al is dit erg moeilijk haha

liefs leetje

Jee Leetje, wat rot! En wat raar ook! Lekkere testen zijn dat dan, van Matcare...
Nou meis, sterkte nu even, want je zal je wel behoorlijk kl*te voelen... (logisch).

En vooral de hoop niet opgegeven hoor, is het deze maand niet raak, dan volgende maand wel, of de maand daarna (maar ja, liefst natuurlijk zo snel mogelijk...).

xHes

Shit Leetje, wat balen!
Nou baal ik dat ik je al gefeliciteerd heb. Sorry.

Zou je misschien weer een hele vroege miskraam gehad hebben ofzo??

Errug vaag allemaal.

Maar wat je zegt, zolang je nog niet ongi bent kan het nog alle kanten op.

Sterkte!

TeHA

He Leetje,

Dit is dus echt K..T
Ik herken mezelf wel in jouw verhaal.Twee maanden geleden heb ik ook een test gedaan van etos merk en daar kwamen twee treepjes op dus iedereen feliciteeerde mij.Toen ik de volgende dag weer een test deed (omdat ik het niet kon geloven) bleek deze negatief te zijn.Dan is het extra K...T want iedereen denkt dat je zwabger bent en dan weer het vervelende vertellen.Nou meid ik hoop dat je het alsnog bent en anders hoop ik voor jouw dat het volgende maand wel rak is.

Heel Heel Heel veel sterkte en probeer jezelf af te leiden zodat je er niet te veel aan denkt.

Groetjes Wendy

Hey Wendy, wat vreemd. Ik heb namelijk erg goede ervaringen met die van het Etos-merk. Toen ik zwanger was gaf ie dat duidelijk aan en toen ik het niet was ook .

hoi leetje

he , wat vervelend..........en er stonden twee streepjes en je had er nog een mailtje met en vraag over gestuurd...... en je was weer zo positief....dat is absoluut niet leuk.. vooral omdat je twee streepjes zag....

meid.... ik vind het heel verevelnd voor je.. maar blijf positief.. nieuwe mannd nieuwe kansen... voor ons komt die mooie tijd echt wel weer..

liefs tobi

hoi

ook bij mij reageerde het etosmerk goed
maar bij die van andere weet ik het niet

Terug
Bovenaan