spannend .... de (tweede, derde vierde ) eerste keer!

Hey meiden,

Afgelopen week voor het eerst weer intiem geweest, en het was behoorlijk spannend. Maar het is allemaal meegevallen, en had veel minder last dan de vorige keer toen ik bevallen was. Wel merkte ik dat ik wat droger was waardoor het op den duur ging branden, maar dat komt volgens de vk wel goed, het is vrij normaal door de hormoonhuishouding zei ze. Hebben jullie ook al weer ervaringen?

Liefs

uhhmmm....nou nee...
Vloei nog steeds,moet volgende week op controle in het zkh...maar is volgens mij iets niet goed...heb sinds 2 wk gevoel van ongesteldheids buikpijn (maar kan niet want ben al aan de pil ) en een soort kneuzing gevoel van onder....:(

hahaha Janne, hier nog niet zoals je van mijn andere verhaal hebt begrepen...en moet er voorlopig ook echt niet aan denken!

@ mamavanlizzy laat even weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan. Heb precies hetzelfde...vloei nog steeds en als ik op sta lijkt het net alsof ik 1 grote kloppende blauwe plek heb daar beneden. Als ik loop trouwens is het minder. Stilstaan is echt killing, een rij bij de kassa in de supermarkt en het zweet breekt me uit...

Ja hier ook weer dit weekend voor de eerste keer...vond het ook weer erg spannend.
Tijdens de seks had ik niet echt las, maar daarna heb ik toch wel wat last gehad...
Langzaam aan gaat het denk ik steeds beter...maar voor mij moet wel nog een knopje om hoor.

Pfff moet er nog niet aandenken. maar dat komt vooral door de angst voor pijn en de vermoeidheid die er is. ( een baby en een peuter)
Mijn vk gaf aan dat het gebruik van glijmiddel erg effectief kan zijn die eerste keren, want die droogheid is vrij normaal.

ik kan me heel goed voorstellen dat er meiden zijn die er nog niet aan toe zijn, ik heb het bij de oudste ook heel erg gehad, maar nu gaat het allemaal zo goed vanonderen, zo een verschil, dat ik het wel durfde. Mijn eeerste ongesteldheid heb k al weer achter de rug gehad, dus ben direct aan de pil gegaan en direct betrouwbaar, dus durfde wel!
De vermoeidheid is er bij mij ook ,maar achteraf was ik toch blij, het voelde gewoon fijn en vetrouwd! Voelde me weer even geen mama maar vrouw!!

ook wij zijn vorige week voor de eerste keer intiem geweest. Ik vond het wel erg spannend, was ook bang dat het pijn zou doen. Maar ik had helemaal nergens last van.
Ik vond het wel vreemd met zo'n kleintje in huis. Je moet het toch ook een beetje plannen, dat hij niet opeens wakker wordt, omdat hij honger heeft.

Hoi,
Nou ik ben nog niet zover hoor! Ondanks dat Tymo alweer 6 weken is morgen. Wel al weer elkaar beetje aangeraakt, maar zelfs daar had ik last van, dus ik durf het gewoon nog niet aan! Ik kan heel duidelijk voelen waar de hechtingen zitten/zaten(die zouden nu ongeveer wel opgelost moeten zijn) en dat voelt dus niet prettig. Daarnaast voel ik me echt NIET sexy op het moment(er moet nog 8 kilo af). Ik zie mijn lijf op dit moment meer als een gebruiksvoorwerp, de melkfabriek en heb daardoor ook totaal geen zin. Hoe lief mijn vent het ook probeerd...
liefs,
Mar

Terug
Bovenaan