spannend .... de (tweede, derde vierde ) eerste keer!

drie weken terug al wel geprobeerd, maar was niet zo'n succes. Heb 6 weken gevloeid, ben ook alweer 2 keer ongesteld geweest. Durf ook nog niet zo goed. Zit niet te wachten op nog een bevalling dit jaar.(haha)

Hoi Mama van Lizzy,

Ik ben een februarimoeder en ik wilde je even succes wensen.

Ik ben 11 februari bevallen van een dochter en had na 4 dagern al meteen een drukkend gevoel van beneden. Dit wordt in de loop van de dag ook pijnlijker. 2 weken geleden is er helaas al een verzakking geconstateerd door de verloskundige. Dit is ook bevestigd door de HA.

Ik moet nu even de nacontrole afwachten en bekkenbodemspieroefeningen gaan doen. Maar het wordt er nog niet beter op.

Maar ik wil je toch alvast het advies meegeven om bekkenbodemspieroefeningen te gaan doen. Een verzakking wordt er niet beter van maar je kan erger voorkomen.

Veel succes volgende week.

groetjes Joyce mv Zoë 17-09-2008 en Nova 11-02-2010

Hoi Mama van Lizzy,

Ik ben een februarimoeder en ik wilde je even succes wensen.

Ik ben 11 februari bevallen van een dochter en had na 4 dagern al meteen een drukkend gevoel van beneden. Dit wordt in de loop van de dag ook pijnlijker. 2 weken geleden is er helaas al een verzakking geconstateerd door de verloskundige. Dit is ook bevestigd door de HA.

Ik moet nu even de nacontrole afwachten en bekkenbodemspieroefeningen gaan doen. Maar het wordt er nog niet beter op.

Maar ik wil je toch alvast het advies meegeven om bekkenbodemspieroefeningen te gaan doen. Een verzakking wordt er niet beter van maar je kan erger voorkomen.

Veel succes volgende week.

groetjes Joyce mv Zoë 17-09-2008 en Nova 11-02-2010

Terug
Bovenaan