spannend die voeten

jaaa, mijn voeten zijn  ook mijn  favoriete speelgoed! Mama zit maar te rammelen met rammelaars en te zwaaien met doekjes en knuffels  Nergens voor   nodig. Ik heb ze trouwens nog niet geproefd, ga ik ook eens doen. Weet je wat stom is?! Als mama mijn luier wil verschonen en ik dan niet bij mijn voeten mag!

Soms krijg ik van die rammel sokjes aan, dat is lachen joh!

oja die rammel sojes zijn leuk die moet mijn mama ook kopen gaan

bij de hema zijn ze toch
mama heeft wel zo een bandje voor me gekocht voor om me pols maar die trek ik er steeds af mischien vind ik rammel sokken wel leuk
kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz jayla

Jaa, bij de hema kan je mama die kopen. Maar ik trek  die sokjes wel de hele tijd uit, want die rammeldingetjes zijn zo leuk. Dan graai ik er naar en voor ik het weet heb ik een sokje in mijn hand, haha. Die gooi ik dan lekker op de grond zodat papa of mama die weer ka oprapen en opnieuw aan doen. Zo hou ik hun een beetje bezig, snappie

groetjes, yanick

Hoi hoi!

Ja, hier ook 20 heerlijke tenen! (dat is wel moeilijk hoor, om zover te tellen)
Die van mezelf zijn heerlijk, maar ik heb sinds een paar weken 2 harde dingetjes in mijn mond: en als ik dan mijn mond dichtdoe, doet het  zeer!
Mijn mama moet elke keer lachen als ik zo moeilijk en pijnlijk kijk: gemeen hé!?

Maarre: mijn broertje heeft er gelukkig ook 10! En daar kan ik heerlijk op knagen, hij moet dan schaterlachen en ik heb zelf geen pijn...  Mooi geregeld toch?

Groetjes, Lisa
(en ook van mijn tweelingbroertje Jesse, maar die slaapt nu)

wouwie ik vind het echt heeeeeel knap van jullie... ik denk telkens als ik die dingen zie: wat komt daar nou weer voorbij!
ik durf ze nog niet zo goed te pakken en al helemaal niet in mijn mond te stoppen.....
maar als ik jullie zo hoor zijn ze eigenlijk heel lekker.... misschien moet ik het toch maar eens proberen....

kussie senna

Wauw, kan dat allemaal met voetjes? Ik zie die dingen wel eens voorbij komen als mama mijn kontje optilt bij het verschonen, maar ze zijn zooooo ver weg! Ik kom er met mijn handjes nauwelijks aan, laat staan dat ik ze kan proeven! Ik pak liever mijn knieen vast, daar kun je heerlijk op slaan, ha, ha!

Maar misschien moet ik toch eens beter gaan opletten op die 10 teentjes enzo...

Groetjes, Christian

Terug
Bovenaan