Spannend! Eergisteren mijn laatste pil gehad...

Hoi Marian,

nee hoor ik heb niet gewacht tot de 1e ongi. ik dacht bij mezelf stel dat het wel lukt dan hebben ze ook nog een echo om te kijken wanneer je uitgerekend ben, ze kunnen dan nl het vruchtje opmeten. ik heb kennissen die altijd zeiden dat ze het niet wisten wanneer ze ongi geweest was zo kreeg ze een extra echo.

groetjes Paulineke

ik heb ook nie gewacht hoor hahahaha meteen hupsakeeeeee gaan met die banaannnn hahaha ach we zien wel mijn eerste cyclus was 25 dagen, 2de 26 dagen en nu eisprong gehad op dag 16 dus 14 dagen later.....cyclus dus 30 dagen..langer dus geworden. spannenddddddddd

ik heb ook niet gewacht
ik weet niet wat mijn cyclus is, ben 4 dagen overtijd, negatieve test gehad op zondag
als je wilt beginnen kun je dat ook gewoon, wat maken die paar dagen of weken nou uit.

Ik heb altijd gehoord dat het nadeel van direct proberen is dat je de uitgerekende datum wat moeilijker vast kunnen stellen, maar dat lijkt me wat achterhaald, want dat doe je allemaal met echo's. Een vriendin van mij is huisarts in opleiding en volgens haar maakt het niks uit. Gewoon proberen en dan zie je wel wanneer het raak is.

Het lastigste vind ik nu dat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is en wanneer ik dan daadwerkelijk overtijd ben. Ik zit nu op dag 37 van mijn cyclus. Lijkt mij toch wel lang, maar de test is wel negatief...

tjee das wel lang ja coortje, heb je wel eisprong gehad dat je weet?? heb je dit vaker??

knuffffffff

weet ik niet eerlijk gezegd ben in maart gestopt met de pil! toen gewoon ongsteld geworden! toen een week niet en toen weer een week wel en toen duurde het 43 dagen vanaf de laaste week dat ik ongi was!! toen werd ik weer ongesteld maar 3 dagen een klein beetje en nu is het weer afwachten zit nu op dag 25

Terug
Bovenaan