Spannend, gaan voor een tweede als je weet dat het moeilijk gaat worden!

A

Anoniem

Guest
Het is weer erg spannend,,,,,,, We hebben een zoontje van 15 maanden en gaan deze cyclus echt voor een broertje of zusje! Voor ons zoontje zijn wij ruim 2 jaar bezig geweest met hormonen enzo maar nu willen we kijken of het zo mag lukken. Mijn cyclus is erg lang (80 dagen) dus het zal wel weer lastig worden. Aan de hormonen willen we voorlopig niet, dat heeft zoveel bijwerkingen. We zijn al super gelukkig met onze kleine man en als het ons nog een keer mag overkomen dan is dat echt een cadeau!
Ik heb maandag mijn NOD, ben benieuwd. Verwacht er niet zoveel van, maar stiekem..... Zijn er meer meiden die moeite hebben met zwanger worden van een eerste/tweede die gezellig willen kletsen?

Hoi brusjevanh,

Welkom op het forum en ik wens je toe dat je snel zwanger mag zijn!

Groetjes Mini

Welkom! Jammer dat het voor jullie moeilijker is om zwanger te worden, het zou mooi zijn als het deze keer tegen de verwachting in sneller gaat! Succes met zwanger worden. Er is ook een forum Als het langer duurt, daar kletsen veel meiden bij wie het zwanger worden ook langer duurt of meiden die met behandelingen bezig zijn. Ik behoor tot de gelukkigen die de eerste twee keer snel zwanger was en ook al ben ik nu 7 maanden bezig voor een derde, echt lang is dat natuurlijk nog niet!

welkom op het forum, hoop inderdaad dat je snel zwanger mag worden, misschien dat er op het forum als het langer duurt meer dames zijn die er meer moeite mee hebben. niet dat je hier niet kan kletsen hoor, maar ik denk dat daar meer dames zijn waarbij het moeilijk lukt.

liefs, Kaatje

hoi,

ook ik ben bezig voor een 2e.
bij de eerste was ik in 6 maanden zwanger. nu alweer een jaar bezig.
dus af wachten maar hoelang het nog gaat duren. (heel erg vind ik het nog niet, want ik moet in sept/okt geopeerd worden en in april (de 22e) trouwt mijn tweelingzus en daar wil ik toch wel graag bij zijn (als getuige zijnde ;-))

Hoi Brusjevanh,

Soms wil een tweedje veel makkelijker gaan. Vriendin van mij had ook hormonen bij de eerste stopte met de pil voor de tweede en was direct zwanger. Ik hoop voor je dat het bij jou ook het geval is. Die hormonen zijn af en toe klote. Ik had er ook veel bijwerkingen van. Maar ben er voorlopig vanaf! Half jaar clomid en pregnyl gehad. Voor verder onderzoek terug naar de gyn en daar tussen ineens zelf spontaan zwanger geworden. Onderzoeken maar afgebeld. Je weet het gewoon nooit en dat is nou net zo lastig.

Heel veel succes toegewenst.

Liefs Supertje

hallo,

hoop dat je snel zwanger mag zijn!
wij zijn ook bezig voor de tweede nu 2e ronde!
bij de eerste hebben we er 1 jaar over gedaan dus valt ook nog mee natuurlijk!

groetjes saskia

Terug
Bovenaan