Spannend, gaan voor een tweede als je weet dat het moeilijk gaat worden!

Hoi,

Ook namens mij welkom op het forum. Ook wij zijn bezig voor een 2e. Onnze eerste duurde 9 maanden en nu zit ik inmiddels ook alweer in ronde 11. Gaat ook nog niet echt vlot dus.

Ik hoop voor iedereen op snel positief nieuws.

groetjes Silli

Hi

Bedankt voor alle reacties! Ben toch alweer heel erg bezig met het zwanger worden, hoe hard ik mezelf ook beloofd heb er deze keer niet zo gestresst van de worden.
Ik weet dat het zomaar zo zou kunnen zijn dat het deze keer sneller gaat maar daar reken ik niet op. Zit deze keer alweer op een cyclus van 80 dagen....
Ik heb expres niet op het als het langer duurt forum gepost. Ik hoop dat dat dit keer niet het geval is.
Zijn er meiden die ook weer snel hun NOD hebben?

Groetjes Lieke

Lieke (29 jaar) 2de kindje NOD 19 juli

hoi,

Ik had mezelf ook zo voorgenomen om bij een 2e niet zo te stressen. Maar dat is toch makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent er toch elke maand druk mee. Dus ik snap je best wel.
Ik heb einde van de maand mijn nod dus nog even wachten. Laten we duimen voor goed nieuws voor iedereen.

Groetjes Silli

Hoi hoi,

Ook wij gaan aan de 2de beginnen, ben 3x zwanger geweest eerste 2x was in 1x raak, de 2de x na 2x, dus we hebben ontzettend veel geluk gehad, alleen nu ga je al denken dat je nu weer zo snel zwanger kunt worden, maar dat zegt helemaal niks natuurlijk. Ik ben nu nog aan de pil, en het is de bedoeling om die nog af te maken, maar ik kan niet wachten dat die strip op is (er zitten er nog 10 in haha). Ik hoop dat het voor iedereen niet te lang zal duren.

En trouwens die praatjes over spanning die je hebt dat het daarom niet lukt geloof ik niet want ik was bij de andere zwangerschappen ook er heel erg mee bezig, of je voor de 1ste maand gaat of de 9de of 20ste, het blijft spannend.

Iedereen succes!!!!!

Gr.

Even over dat moeilijk gaat worden (vergat het even te melden)

Het heeft uiteindelijk 2 jaar geduurd eer dat we onze dochter hadden, dit ivm met 2x 24 weken zwanger geweest. Bij ons is het op een andere manier ons moeilijk gemaakt dan bij jullie, maar daar is geen forum over.

Nogmaals, gr.

Oh, je, bedoel je dat je 2x keer zwanger bent geweest en dat het niet goed is gegaan met 24 weken? Dat is heftig zeg.

Groetjes Silli

Hoi,

Wat spannend dat jullie voor een tweede gaan!

Bij ons heeft de eerste ook wat langer op zich laten wachten, 2,5 jaar en ook bij ons zijn er de nodige hormonen bij aan te pas gekomen.
Ik heb ook de wens voor een tweede en natuurlijk zou ik graag zwanger worden op de natuurlijke manier, maar mijn man is 40 en vindt dat hij te oud wordt voor een tweede (ik ben 28).
Hij weet dat mijn wens groot is en waarschijnlijk gaan we het toch een kans geven. Maar omdat mijn man zichzelf te oud vindt worden wil hij niet weer 2,5 jaar bezig zijn. We starten dan dus meteen met ICSI en zullen afspreken hoe lang we het gana rpoberen voor een tweede. Ik vind het heel spannend, maar ook moeilijk, want er staat toch wel wat tijdsdruk op, zo;n behandeling is niet niks en je hebt geen garanties.

Terug
Bovenaan