spannend Mick bijna 1 jaar!

A

Anoniem

Guest
Jeetje wat gaat het toch snel. Mijn binkie wordt as zondag alweer 1.
De uitnodigingen zijn de deur uit en heb alle versieringen al in huis.

Hoop dat alle visite in huis past. Ik wilde het eigenlijk in een zaaltje op de scouting vieren. Vond het zelf ideaal. Ruimte voor de kids om te spelen en geen rommel thuis maar mijn vriend wilde zijn 1ste verjaardag gewoon thuis vieren. Zit opzich ook wel weer wat in alleen we hebben niet zo'n heel groot huis en een klein terras. Maar ja we zien het wel. Nu nog een mooie verjaardagstaart bestellen en bedenken wat we ons binkie geven.

Zijn jullie ook al een beetje voorbereidingen aan het treffen? En hebben jullie nog leuke idee'tjes qua hartige hapjes maar dan op een leuke kindermanier? Met bijv komkommer of tomaat? Ik ga lekker verder met de voorbereidingen. Alleen de voorpret is al leuk

Fijne dag allemaal. Groetjes Jiska mama van Mick 04-05-07

Hoi Jiska,

Spannend he! Feline moet nog even tot 7 juni wachten, want op haar verjaardag zitten we in een verhuizing. Maar ik ben ook al bezig met kijken naar leuke versiering. En voor de creche heb ik al kadootjes/traktaties.

groetjes Maris

Hoi Maris,

Graag meer info hoor!!! Wij zijn nieuwsgierig.... hihi...

Jennifer is nog lang geen 1 jaar, pas op 11 Juli ik heb dan ook nog ff de tijd. Wel dacht ik om het in Disney-stijl te doen met Donald en Katrien.. helaas is daar natuurlijk niets van te vinden..:-(   Maar ja zoals ik al zei ik heb nog ff.

Gr. Ilone

Hoi Ilone,

Ik was bij toysrus geweest, daar hebben ze super veel slingers en ballonnen. Thema vlinders vind ik erg leuk. En ik ga binnenkort bij de feestwinkel kijken hier in het dorp. Hebben ze ook heel veel, heb voor mijn neefje zijn partijtje ingeslagen, wel prijzig, maar erg leuk!

Traktatie: knuffel van Ikea in een feestzakje van Zeeman met misschien nog rozijntjes of iets erin. En een foto van Feline met Hoera 1 jaar.
Ze gaat de woendag na haar verjaardag voor het laatst naar de creche, ze gaat straks naar een creche om de hoek, dus het is meteen haar afscheid daar.

groetjes Mariska

Hallo,

wat gaat het hard hé??
Dylano wordt a.s. vrijdag ook alweer 1 jaar! Op vrijdag komt (zover ik weet) alleen mijn moeder...    We vieren het zondags, dan wordt het ook best wel druk.
De versieringen hebben we nog niet in huis, maar die hebben we zo gehaald  We zijn v/d week voor een taart wezen kijken... 1tje die ze moeten maken, voor de visite dan. Maar dat ding is 40euro!!  Ja sorry hoor, maar dat gaan wij er echt niet aan uitgeven. We halen wel een paar vlaaien oid. en voor Dylano een diepvriestaartje, waar hij vervolgens in mag slaan. Tuurlijk wel met een kaarsje erin  
Zelf denk ik dat hij het nog niet doorheeft dat hij jarig is, en ben dan ook wel een beetje benieuwd naar zn reactie zondag, omdat het zo druk wordt. Maar goed... We wouden graag alle naaste erbij hebben, en dan is er eigenlijk maar 1 dag, en das dus zondag

Groetjes Debby.

Hai.

Lune wordt vrijdag ook alweer 1 jaar. De tijd gaat echt zo snel. Maare, Deb, ik ken een taart die nog veel duurder is. Ik had op de site van taartenhuis.nl een hele leuke Hello Kitty taart gezien, dus ik een emailtje gestuurd met de vraag hoe groot die is en hoe duur die is. Deze taart is voor ongeveer 25 mensen en kost: € 100,-. Die mensen zijn echt niet goed.
Dus hebben wij verder gekeken en nu hebben we 2 Jip en Janneke taarten van de Hema. Voor in totaal € 18,-. Is een beetje een andere prijs. En voor Lune koop ik een klein ander taartje erbij.
Ben benieuwd wat ze allemaal krijgt. Heb een schommel en een glijbaantje gevraagd. En van mijn ouders krijgt ze een loopautootje en Duplo.

Veel plezier jullie allemaal op zondag (wij vieren het gewoon vrijdag, iedereen is toch vrij).

Groetjes Jolien

Hoi Jolien, dat zijn toch geen prijzen meer zeg!!  Idd... Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd!!
Leuk!! Een Jip & Janneke taart!!  En dat scheelt nogal wat hé?!
Wij gaan zometeen ff surfen, kijken of je ze bij de HEMA zo kunt bestellen.
Dylano krijgt van ons iig een loop- duwauto, en van mijn ma en stiefpa een brandweer glf ik van Little People.
Wat hij voor de rest krijgt, is net zo goed voor ons een verassing,
Hebben er in iig wel zin in hoor!!

Alvast een fijne 1e verjaardag met je "uk"

Groetjes Debby.

Wij hadden vroeger altijd een taart van de echte bakker en die was niet zo duur. En nu nog niet, voor 25 euro heb je een megataart en superlekker.
Belachelijk he wat ze er voor durven te vragen....

In ieder geval alvast van harte gefeliciteerd met jullie dreumessen en een hele fijne dag!!

liefs Maris

Terug
Bovenaan