spannend Mick bijna 1 jaar!

Mijn man wordt helemaal gek van mij want ik ben Marissa haar verjaardag al helemaal aan het plannen en dat terwijl we nog ruim vier maanden moeten wachten.
Ik heb al een taart en zo bedacht en een budget bedacht. Nu zegt mijn man dat MTV wel kan komen filmen voor my super sweet 1th birthday
Ik ga inderdaad misschien wel een beetje los, maar we kunnen het nu betalen en ik vind haar eerste verjaardag zo speciaal! Helemaal omdat wij maar 1 kindje willen en ik dus maar 1 eerste verjaardag kan vieren.

Voor iedereen van wie de kleine binnenkort 1 wordt, geniet allemaal van deze speciale dag!!

Hoi Linda,

hahaha, ik ben ook al 2 maanden bezig en ze is pas 26 mei jarig en we vieren het 7 juni. Ach je wil toch dat het een geweldige dag wordt.
Ik ga trouwens wel mijn schoonvader laten filmen en veel foto's makn.

groetjes Maris

Zo he he. als het goed is heb ik alles voor Mick zijn verjaardag in huis. Ik heb vanacht nacht en mijn vriend morgen vroeg dus moesten we het allemaal vandaag doen.

Toch maar nieuwe verjaardagskleding gekocht. Hij heeft echt al zoveel maar kon het weer niet laten....  maar wel super gaaf, een shirtje en een skatebroek van MC gregeor.

Doen jullie trouwens alcohol schenken? oke ik weet het, het is een kinderverjaardag maar de meeste visite zijn toch grote mensen. Heb een lekker likeurtje voor bij de koffie en wijn en bier. Al met al ben ik weer veel meer kwijt als dat ik eigenlijk wilde maar tsja hij word maar 1 keer 1 jaar  en 2 en 3 ha ha ha.

Nu lekker gaan tukken en dan aan de arbeid.....

fijn weekend allemaal groetjes Jiska

Ik zit ook met het alcohol gedeelte maar heb besloten dat ik maar twee biertjes per persoon haal voor de bierdrinkers en op is op. Ik vind een zaterdagmiddag op een kinderverjaardag toch niet het moment om dronken te worden.

Wij schenken gewoon alcohol tijdens een verjaardag van de kinderen en niemand gaat hier dronken naar huis.
Het feest is meestal toch gewoon afgelopen als het feestvarken in bed ligt, en kindjes liggen nu eenmaal op tijd in bed.

Liefs Saskia

Hoi Jiska,

Fijn dat je alles achter de rug hebt qua voorbereidingen.
Ik haal trouwens wat bier en wijn, maar niet te gek veel. En verder probeer ik niet te veel uit te geven, ga een hoop zelf doen en vier het maar 3 uurtjes.

Geniet lekker van zijn verjaardag (ben even vergeten wanneer je het vierde oeps)

groetjes Maris

Terug
Bovenaan