Spannend... voel van alles

hey

Ja ik voel mijn buik ook borrelen in mijn buik en kleine krampjes.

butterfly jess,

Ging het bij mij maar zo makkelijk, ik bel de verloskundige en was een drama. ze begon eerst dat ik moest kijken of me verzekering het wel dekte :-S en dat ik een indicatie moest hebben.. (heb twee positieven testen) daarna kwam ze dat ik een verwijsbrief van de arts moest hebben...

Nu kan ik maandag 17 januari naar de arts. Ben benieuwd hoe het dan loopt.

???????? @ vlinder wat raar, jee zeg.... eerste indruk doet het lekker NOT.... misschien had ze haar dag niet...

wij hebben hier de keuze uit verschillende VK bureaus en ik ben bij de eerste een keer overgestapt omdat ik er geen klik had.... gelukkig is de afspraak bij de arts al maandag dat scheelt dan wel weer..

@vlinder1985,
Ik vind het net als MiniMiniwelp maar een raar verhaal. Misschien zeg ik nu iets doms, maar is er een verzekering die dit niet dekt dan? Kraamzorg etc. is vaak wel een ander verhaal... maar een vk is toch min of meer de 'basis'. Ik belde de vkpraktijk op, werd vrolijk gefeliciteerd en de agenda werd erbij gepakt. Ze gaf door wat ik de 1e keer allemaal mee moet nemen, het nummer van het echocentrum om ook daar meteen een afspraak te maken (is een ander gebouwtje dus) en zij regelde alles verder met Moeders voor Moeders. Hoefde zelf dus nergens aan te denken en alles was meteen geregeld. Nouja, hopelijk zal jouw vk verder niet meer moeilijk doen..

@ Vlinder1985: Bah, wat een naar mens zeg!!! Bij ons is het ook allemaal leuk en gezellig net als bij Butterfly Jess, alleen maken zij zelf de echo gelijk bij de eerste afspraak. Ze vroeg mij alleen of ik precies wist hoe ver ik was en dat weet ik ook. Nou echt su-per vervelend voor je zeg. Het vervelende is dat je ze zo nodig hebt die mensen, anders zeg je gewoon toedeloe, maar dat kan natuurlijk nu niet.:-/
Nou dan maar je arts afwachten en dan moet je dat maar melden bij je arts. Misschien had ze d'r dag niet joh en valt het straks wel mee en als ze altijd zo is, gewoon een dikke klacht indienen.
Heeeel veeel succes.

Jaaa ik bedenk ook bij elk krampje doemscenario's.
Ben net 25 jaar en voor het eerst zwanger, totaal niet gepland, maar we zijn er wel heel blij mij. Miskramen komen zoveel voor rondom mij, dat ik er heel bang voor ben. Maar aan de andere kant, geniet ik vollop van het zwanger zijn.

En Vlinder over de verloskundige: Dat is heel vreemd, verzekering dekt het echt wel. Zou als ik jou was een andere vk nemen, deze is duidelijk niet meelevend!

Mijn VK was super aardig aan de tel, alsof we al jaren vriendinnen waren.

Succes!

Ja wij vonden het ook raar, kan het nog steeds niet begrijpen dat ze zo reageerde.. Misschien komt het omdat het in Amsterdam is :-S en er toch ook wat mensen zijn die niet verzekerd zijn. Maar ik ga er maar vanuit dat ze haar dag niet had..

Ik zou niet weten of er een verzekering is die het niet zou dekken. De mijne dekt het gewoon..

Ik wacht af wat de arts zegt en dan maar weer bellen met een vk. Hopen dat het dan wel positief is..

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan