Spannend weekje...! Wie nog meer!?!

Zijn de hele avond al in maart 2008 stoppers aan het kletsen, maar toch hier ook maar ff reageren om het compleet te maken. Mijn nod was eerst idd 2 april, maar ik werd een week te vroeg ongi. Mijn cyclus is 22 dagen ipv de 28 dagen waar ik eerst van uit ging. Mijn nieuwe nod is 17 april.

Gr. Nathalie

Vandaag weer een beetje bloed, begin de hoop al een beetje op te geven...Naja, ik wacht het wel even af, heel misschien is het toch nog raak.
Jammer voor je Nathalie. Succes komende weken!

Een beetje bloed zegt nog niet alles meis.
Hopelijk blijven de vloedgolf rd-tjes weg!
Laat je het morgen ffies weten?

Liefs Nathalie

Hi dames, gisteren geen bloed meer en vandaag ook niet. Ben blij!! Vandaag was officieel mijn NOD dus het gaat de goede kant op...
Wacht nog even met testen omdat ik mijn testen nog niet binnen heb, vbia internet besteld, en om me zelf niet gek te maken. Al zou ik het liefst nu naar de winkel fietsen en er een halen. Voor mijn gevoel zit het wel goed, maar je weet het niet.....
Ik denk dat ik als ik de testen in huis heb, toch niet kan wachten.Ik vind het zo spannend. Niet goed eigenlijk want als het dan niet is, is het zo'n teleurstelling. Maar ja dat zien we dan wel weer....

Helaas is mijn spannend weekje negatief begonnen.....ik heb vandaag op 1 april mijn rode duiveltjes op bezoek gekregen en ze hebben laten weten dat ze wel ff blijven....en dat is geen 1 april grap!!!!

helaas, maar ik hoop voor je dat jij meer geluk hebt en anders; nieuwe ronde nieuwe kansen.

groetjes mama22

Ahaa wat jammer voor je! Succes de volgende ronde...Bij mij nog steeds niets, wel allerlei rare gevoelens etc. Alleen nog steeds geen testen in huis grrrr....zouden vandaag met de post moeten komen, niets dus. Baal baal baal. Naja dan maar morgen testen. Mmh geduld wordt wel op de proef gesteld, maar dan heb ik wel meer kans dat de test positief is zullen we dan maar zeggen....

Ik zat ook in spanning. Moest eigenlijk zondag ongesteld worden, maar ik ben het nog niet. Net testje gedaan helaas negatief. Nu maar afwachten of zal ik langs de huisarts gaan?

Terug
Bovenaan