Spannend, weer zwanger worden na curretage!

<p>Bijna zes weken geleden te horen gekregen bij de echo dat het hartje van ons kindje niet meer klopte. De volgende dag curretage ondergaan. Lang bruinverlies gehad maar nog geen nieuwe menstruatie. Afgelopen vrijdagochtend getest omdat we naar de sauna gingen maar deze was negatief. Nu spannend, wordt ik ongesteld of misschien heel binnenkort toch een nieuwe zwangerschap. </p><p>Wie heeft een soortgelijke situatie meegemaakt en wilt mee kletsen? Misschien kunnen we elkaar deze onzekere periode door helpen! Het wachten duurd maar lang zeg.. </p><p>Groetjes!</p>
 
Hey Tom, ik kreeg in januari in de 6e week een miskraam, gelukkig geen curretage nodig gehad.
Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger bent.
Ik was in ieder geval meteen weer zwanger en ben nu 12+1.
Heb dus ook een mega snelle innesteling gehad, mijn eitje is als het ware naar beneden gevallen, zo mijn baarmoederwand in hahahaha.
Het HCG hormoon dat je nog in je lichaam hebt kan voor wonderen zorgen.
Ik ga in ieder geval voor je duimen!!!!!
 
Hoi Junibaby!
Wat ontzettend fijn dat je zo snel weer in verwaching bent! Wij hebben de curretage gehad na 8,5 week zwangerschap. Het hartje is net na 7 weken gestopt. 
HCG is nu een week of twee uit mijn lichaam. Sinds dat uit mijn lichaam is blijven wel de ovulatietesten licht positief. Helaas reageert die ook op hcg dus is het lastig de eisprong te achterhalen. 
Heel hard duimen dat ik niet ongesteld wordt en vrijdag maar weer een testje wagen. Dan weten we in ieder geval waar we staan! 
Ik wens jou een hele fijne zwangerschap, is het je eerste kindje? 
 
Hoi tompouce!
ik heb 7 februari een curretage gehad na bijna 9 weken zwangerschap. Bij mij is het hartje met 7+2 gestopt met kloppen.. wilde helaas niet zelf komen en ook niet met medicatie dus toch curretage geworden.
3 weken later werd ik weer ongesteld en ben nu nog geen 2 maanden later weer zwanger. Nu 4+4. Erg spannend allemaal! Maar het kan du zeker weer erg snel!?
hopelijk heb jij ook gauw goed nieuws!
 
Hee Tompouce,
 
Spannende periode zeg! Ik ben afgelopen september ook gecureteerd met 11 weken, ook lang bruin bloedverlies gehad. Hierna ben ik 1 keer ongesteld geworden en begin december weer een positieve test, ben nu 20+3!! Gun jou dit ook!
Heb je er de eerste keer lang over gedaan om zwanger te worden?
 
Hoi JorienH,
Leuk van je te horen. Ik lees mee op andere topics en zag daar jouw verhaal al voorbij komen en dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd :) Wat ontzettend fijn dat je zo snel weer ongesteld werd. Helaas duurt het bij mij allemaal wat langer ben ik bang. Wat voor symptomen heb je momenteel? Ik voel van alles maar kan niet plaatsen of dit bij een komende menstruatie hoort of toch een zwangerschap..
 
 
 
Hoi Sannie!
Wat fijn dat je nu weer zwanger bent zeg! Hoe lang heeft bij jou het bruinverlies aangehouden? Bij mij was het eerst gestopt na 5 dagen. Vervolgens 3 dagen niets en toen weer voor 3 weken! Verschrikkelijk vond ik het. Tussendoor één keer een beetje rood bloedverlies gehad dus dacht toen dat mijn menstruatie kwam maar helaas. Daarna weer alleen bruin. Nu verlies ik niets meer sinds 17 maart. Komende woensdag is de curretage 6 weken geleden en had gehoopt wel mijn menstruatie gehad te hebben. 
Is dit jouw eerste kindje? Ik heb jarenanticonceptie gebruikt, zowel de pil als een spiraaltje en ik ben maar eenmaal ongesteld geweest en toen direct zwanger. Daardoor hoop ik nu ook dat het allemaal niet lang op zich laat wachten. De wens is zo groot!
 
He Tompouce,
 
Bij mij echt precies hetzelfde qua bloedverlies! Vet irritant!! Zeker omdat ik er ook steeds weer aan herinnert werd, niks aan!!
Maar denk dat je lichaam het nodig heeft om op te ruimen ofzo, geen idee maar vond het toen ook zo lang duren! Dus begrijp je gevoel zo! Bij ons was het ook de eerste keer heel snel raak en de tweede keer dus eigenlijk ook! Beetje zelfde verhaal he?! Hoop dat het voor jou dan ook zo snel weer raak is. Want bij mij zat er precies 8 weken tussen..
 
Hoop op snel een positieve test! Hou ons op de hoogte! X
 
Terug
Bovenaan