Spannend, weer zwanger worden na curretage!

Hé Sannie!
8 weken.. dat zou bij mij uitkomen op 18 april. 19 april heb ik de nacontrole staan in het ziekenhuis en ik hoop zo (dat zeiden wij destijds al tegen elkaar) dat er dan iets moois te zien is op de echo! Zou wel betekenen dat ik nu niet ongesteld moet worden ;-) 
Jouw verhaal klinkt inderdaad heel bekend hihi. Hopelijk lijkt het tweede stukje dan ook op jouw verhaal.
Hoe voel je je? Voelt deze zwangerschap anders dan de eerste? Weet je al wat het word? 
Gebruikte jij ovulatietesten? En heb jij destijds ook getest om te checken of het hcg uit je lichaam was? 
 
 
Hoi Tompouce, 
29 augustus 2017 mn curretage gehad nadat we met 9 weken erachter kwamen dat het vruchtje gestopt was met groeien met 6w3d. Ik heb bijna 2 weken bruin bloedverlies gehad maar wel heel licht. Na 6 weken pas weer ongesteld geworden, toen weer aan de clomid gegaan om zwanger te worden. Dit was gelijk raak en inmiddels 25 weken zwanger van een gezond jongetje. Heel veel succes met wachten! Hoop dat dit succes verhaal je een beetje hoop geeft. 
 
Liefs Manon
 
Hoi Manon,
Jouw verhaal geeft mij zeker hoop. Het is dus echt mogelijk zo snel weer zwanger te raken! 
Wat fijn dat jouw zwangerschap nu goed verloopt. Een jongetje, wat leuk!! Gefeliciteerd :) Was je de eerste keer ook zo snel zwanger?
Hmm 6 weken, dan kan het dus wel nog komen. Ik heb anderhalve week geleden pijn gehad rechtsonder in mijn buik. (hopelijk van een eisprong) Nu weer weg alleen zo'n opgeblazen buik, al een aantal dagen en heel veel lucht. Verschrikkelijk gewoon hihi. 
Liefs Tompouce
 
Terug
Bovenaan