Spannend woensdag 9 april zwanger of niet?

hoi wendy succes met testen he meid!!!! ik denk aan je en we horen van je wat de uitslag is ik hoop voor jou een dikke vette streep!!!!!
duits meisje wat spannend eigenlijk gisteren je nod he maar een keer onveilig en dat kan natuurlijk ook direct raak zijn he hihihi jullie wilde eigenlijk nog ff wachten he maar ja moeder natuur he hihihi laat je ons wat weten??

xxxxxxxxxxxxx miranda

Hoi hoi,

Gisteravond onverwachts ongesteld geworden (moest eigenlijk vandaag). Ik ben dus niet zwanger, hoewel ik wel tekenen had. Was wel even teleurgesteld, maar het gaat zoals het gaat. Ik wacht wel af hoe het verder gaat. Volgende eisprong is rond 24 april en dan NOD op 8 mei. Duimen maar!!!!!
Veel succes allemaal en vruchtbare tijden gewenst.

Jolie

Hoi allemaal,

Heb vandaag getest maar helaas negatief maar nog geen RD hoop dat ze snel komen dan kunnen we echt verder!!!! Meiden de duimen draaien nog voor jullie!!!

Liefs Sandy

Dag dames,
Wat lief dat jullie allemaal zo lief reageren op mijn bericht.
Nou heb de test vandaag gedaan maar geen 2 streepjes dat ik zwanger was.
Snap er niet veel van ben nooit over tijd altijd eerder ongesteld.
Ik heb onzettend last van me borsten en veel eten.
Links en rechts pijn scheuten in me buik veel witte afscheiding snap er niks van.
De bijsluiter van de test zegt dat je na  3 weer moet proberen!

Nou we zullen zien.
Kus Wendy

Hey Wendy,

Wat naar voor je dat je nu nog niets weet....

Ik had dat vorige keer ook; veel krampjes onder in de buik, veel witte afscheiding, eetbuien enz. enz. enz. En mijn borsten!!!!! Die waren niet meer te houden. Opeens paste een bh van mijn schoonzus die een  D-cup had terwijl ik maar een C-tje heb.
Ik was toen ook een test gaan halen, maar ook die was helaas negatief....

De reden dat je overtijd kan zijn is omdat je lichaam aan het ontpillen is en nu zelf zijn cyclus aan het regelen is. Of was je al langer gestopt??????

Heel veel suc-6 iig bij een volgende test!!!!!!

Groetjes mama22

Hoi Mama22,

Leuk dat je reageert.
Ik slik al 10 jaar de pil niet meer inverband met borstkanker bij ons in de familie.
Maar het rare mama22 is dat ik altijd een paar dagen eerder ongesteld ben en nu is het wel een beetje frustie.
Mijn  zoontje van 2 en half zou zeggen EN NU. Hahahaha
 Liefs Wendy

hmmm dat is dan inderdaad iets om frustie van te worden.....

W8 gewoon nog ff even en misschien komt het dan wel goed.

Ik hoop het voor je. Ik zal voor je duimen!!!!

Hoi allemaal,

Wat leuk om berichtjes te lezen van ook jonge mama's (ik ben 24) we zijn begonnen met onze eerste poging, Ik vind het zoooooo spannend! ik hou het bijna niet (haal expres geen test in huis) officieel is 11 april mijn NOD. Ben in november 2007 gestopt met de pil en heb een erg lange en tot nu toe onregelmatige cyclus. (gem. 47 dagen)

Mijn man is op het moment op vakantie (zondag komt hij thuis, als ik dan nog niet ongi ben gaan we testen) en ik kan de slaap niet vatten (zie absurde tijdstip van plaatsen van mijn bericht) Ik las jullie berichtjes en het doet goed dat jullie met dezelfde dingen zitten... ik hoop zo dat ik niet ongesteld word. Bij elk kikje, pijntje of knorretje in mijn buik zit ik gelijk in alarmfase 1. Jullie horen het wel, want zo voor mijn NOD ben ik echt forum en internet verslaafd.

groetjes een lichtelijk hysterische Marlijn

Terug
Bovenaan