spannend

A

Anoniem

Guest
hey meiden, hier ben ik weer eens met een berichtje van mijn kant, ik heb vanmorgen heel vroeg met mijn eerste ochtendurine getest met een zwangerschapstest en, er kwam een vaag maar wel vrij duidelijk te zien tweede streepje, ik zit nu nog 3 dagen voor nod maar ik had echt geen geduld meer hoor!!, ik heb nog zat testen liggen dus ik dacht goh eentje kan geen kwaad, en aangezien ik verder weinifg kwaaltjes ofzo nog heb was ik toch wel benieuwd, en toen ik later op de ochtend met mijn tweede urine nog eens testte om het bewijs te kunnen laten zien aan mijn ventje(want de eerste test had ik Hoe stom ook ) meteen weggegooid) en toen was hij weer negatief, kan dit nou of was die positest een foutje ofzo,

ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft

liefs venessa

Hoi Venessa

Ik denk dat je toch zwanger bent hoor!!!

´s Morgens is je urine heel geconcentreerd en is het hcg duidelijk te zien op een zwangerschapstest. Later op de ochtend heb je al meer gedronken en omdat je zelfs nog voor je nod zit, heb je nog niet zo veel hcg aangemaakt waardoor het later niet meer te zien was , snappie!

Ik zou over een paar daagjes nog een keer testen, want, en dit is heel vervelend om te zeggen, het kan natuurlijk ook nog mis gaan. Dat gebeurd vaak heel vroeg in de zwangerschap, daarom adviseert men o.a. ook om te wachten tot nod.

groetjes janu ( nog 2 weken w88 tot nod, ronde 11)

hoi janu
bedankt voor je snelle reactie, en je hebt idd gelijk, ik ben gewoon weer eens veel te vroeg geweest met testen, maarja al dat afwachten is echt om helemaal gek van te worden, maarja ik wacht gewoon in ieder geval tot mijn nod dag en dan test ik (als ik niet ongi ben geworden gewoon nog een keer en dan hopen dat het nog steeds positief is, en dan horenjullie het natuurlijk als eerste!!!!

veel liefs venessa

snap best dat je zo vroeg hebt getest hoor! Doe ik ook steeds, ik heb er al aardig wat testen doorheen gejaagd! Maar helaas nog geen 1 positief dus ik denk dat je voorzichtig wel een beetje blij kunt worden al!

hoi hoi

wat SPANNEND he,heb zelf woensdag mijn NOD,ik kan ook niet wachten,
maar doe het wel,want ik ben ook bang dat ik net zoals jou heb met de test,
maar heb ook weinig geduld hoor.
ik heb ook weinig klachten,heb het gevoel dat ik wat misselijk ben,maar ben bang dat ik het voel omdat ik het graag voelen wil...
he waarom duurt wachten toch zo lang...

zal voor je duimen....

xxxtam80 (ronde 11,1e kindje)

hoi,

ik ben blij dat ik niet de enige ben met een onhoudbare dwang om te testen.
ik heb nog een clearbleu liggen en die brand me in het oog!!! haha! ik heb ook woensdag mijn nod. als het goed is met mijn menstruatie tenminste, (heb namelijk nog maar 1 menstruatie gehad na mijn bbz)
nu ik dit weer hoor baal ik er een beetje van dat ik gewoon ben gaan plassen vanmorgen.
maar het is mischien beter nog een paar daagjes te wachten?

elke morgen moet ik mezelf bedwingen om  die test niet te gebruiken, daar zijn ze trouwens ook te duur voor

nou ik hoop dat we allemaal goed nieuws hebben deze week... enneh. een streepje is een streepje toch? dus alvast heel voorzichtig een klein beetje gefeliciteerd hoor

liefs sassie

Hoi vanessa.
Ik ga je voorzichtig feliciteren!!!!
Ik denk ook dat je zwanger bent!!!
In  ochtendurine zitten meer hormonen als dat je daarna gedronken hebt.
Op de test schrijven ze wel dat het niet uitmaakt maar bij de huisarts vragen ze ook om ochtendurine. Ik had afgelopen vrijdag een licht stipje en gisteren nog een keer getest en toen een dikke stip.
Laat je nog even weten als je nog een test hebt gedaan?
Ga er maar vanuit dat het raak is hoor!
Succes.Liefs Mikkie

natuurlijk laat ik het jullie horen als ik meer duidelijkheid heb enehhhh voor iedereen die ook zijn nod deze week heeft, heel veel succes en mijn duimen zien al blauw van het draaien voor iedereen

liefs venessa

Terug
Bovenaan