spannend

Hoi Vannessa en andere meiden,

Goh wat een spanning voor jullie allemaal!!!
Nou ga voor jullie allemaal duimen dat het gewoon raak mag zijn!!!
Ja en hé wachten is vervelend en snap ook wel dat je dan gewoon wilt gaan testen!!!
Kon ik zelf ook niet echt lang volhouden hihi!!!
Maar ik moet toch echt tot juli wachten tot ik weer zwanger mag raken(vanwege mk)!!!
Maar dat heb ik er voor over dat het misschien de volgende keer wel goed raak is dan!!!
Nou succes meiden en ik denk aan jullie!!!

Liefs Sandy

nou alvast een beetje gefeliciteerd he
ik hoop het voor je
laat wel meteen iets weten he
sterkte metafwachten en succes

Hoi,
Ook vanuit hier hele voorzichtige felicitaties.
Het lijkt erop dat je zw bent, maar idd kun je beter nog even wachten tot na je NOD.
Ik wens je veel sterkte met wachten en ik hoop dat je dan een pos test hebt!
Liefs Melanie

Ooooooh wat spannend meid! Ook alvast gefeliciteerd van mij, ik kan wel gillen van blijdschap voor je...laat het ons weten als je wat meer weet alsjeblieft!!!

spannend........
ik denk ook dat je zwanger bent..... ik hoop dat het zo is!!
alvast gefeliciteerd... liefs mama loes

Oeee Venessa wat spannend!!
Of spannend?
Volgens mij ben jij zwanger!!
Wat geweldig joh!
Een voorzichtige felicitatie nog even maar straks een over geweldige hoor!!
Super.....maar eh succes nog! Mijn duimpje draait..

Liefs Linnepinnie

hey meiden, wat ontzettend lief al die duimen draaien en ik vind het ook elke keer weer erg leuk om jullie berichtjes te lezen, gelukkig hebik iets gevonden om de tijd een beetje te stillen   (me huis verven)  want oefffff al dat wachten en dan nog die test van vanmorgen, echt heel spannend, ik hou jullie zeker op de hoogte maar wilde jullie toch gewoon nog even bedanken voor al die lieve berichtjes, enehhhhhhh zoals ik al in mijn eerdere topic schreef mijn duimen zijn al blauw van het draaien voor iedereen!!!!!!!

liefs venessa

Terug
Bovenaan