Spannend

A

Anoniem

Guest
Sorry maar ik moet het even kwijt...

Vrijdag is mijn nod, heb een keurige cyclus van 28 dagen...

Normaal voel ik de dagen ervoor al dat de duivels eraan komen...
Tot nog toe nog helemaal niks...
Heb alleen wel wat andere klachten... heb het erg warm... vanmorgen beroerd bij het opstaan, beetje misselijk leek wel... raar gevoel in m'n borsten en buik...

Wordt ik ziek? Of zou het misschien toch raak zijn... ik verwacht het eigenlijk niet deze maand...
Wat denken jullie?

Liefs Barrel

spannend, he.... Ik heb ook vrijdag of zaterdag mijn NOD. Ik heb zeer gevoelige borsten op het moment. Soms steken in mijn borsten. Verder heb ik een hoge temperatuur (ben een beetje ziekjes) en nog geen ongi gevoel...
Zitten dus in het zelfde schuitje... Duimen dus.
en wachten, wachten , wachten...

groetjes Maui

Hé Maui,

Ja dan weten we van elkaar goed wat we doormaken, ik kreeg net opruimwoede... haha, me hele kast opgeruimd en enorm veel weggegooid, morgen dus maar wat nieuws kopen.
Dat geeft ook wat afleiding. Ik zou het echt zo leuk vinden. Ben je al lang bezig?

Laat je het weten zodra je duidelijkheid hebt?
Heel veel sterkte, ik duim voor je!

Ik ben ik maart gestopt moet de pil.Ook al is het nog niet lang, het is gewoon superspannend.... Ik kan gewoon niet wachten!!! Zijn jullie al lang bezig?
Bij ieder steekje denk ik...is dat mijn ongi????
Afleiding is denk ik het beste deze dagen (heb gelukkig een hele hoop te doen)De kast kan ook een opruimbeurt gebruiken
Nu maar duimen

Ik laat het je weten... jij ook?

groetjes Maui

Ik heb ook vrijdag mijn NOD. Heb volgens mij nog niet echt voortekenen van een zwangerschap. Af en toe wat steekjes in mijn buik, maar ja, ik wil ook zo graag iets voelen. Mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen, vorige maand was het 27 dagen. Ga nu maar weer uit van 28 en dan is mijn NOD dus vrijdag. Het is zo spannend, kan aan bijna niks anders meer denken. Gelukkig moet ik vandaag en morgen werken, dat geeft wat afleiding.
Groetjes bobet

Zooo.... we zijn dus met z'n drieen aan het duimen voor vrijdag, gezellig!!! Mijn hoop is eigenlijk al wat minder geworden; geen gevoelige borsten meer en krijg een ongi-gevoel en mijn temperatuur is nog maar 36. Ik heb niet de hele maand temperatuur gemeten hoor, maar wel de afgelopen week aangezien ik ziek was. Dus ik dacht laat ik hem nog eens meten. Ik heb ergens gelezen als de temperatuur zakt dat je ongi eraan komt. Nou, ja we wachten maar af... meer kunnen we toch niet doen. Maar ik blijf voor ons duimen hoor
Hoe is het bij jullie twee dagen voor de NOD???

Hé Maui!

Ik heb op zich nog wel een beetje hoop... heb nog geen ongi verschijnselen... hihi.
Maar zoals ik eerder al zei... ik verwacht er eigenlijk niks van deze maand.

Hoelang ben je al bezig? En hoe oud ben je?

Groetjes Barrel

hoi...
 In maart ben ik gestopt met de pil. Toen hebben we gewacht (nou ja geklust met jasje dan wel) Ik werd ongi9 na 35 dagen... Toen natuurlijk zonder jasje gaan klussen. Die ronde duurde 34 dagen. Nu is het afwachten wat het deze ronde doet. Dus ik ben in de tweede ronde!!!   Ik ben 26 jaar.
En jij... al lang bezig???

Terug
Bovenaan