Spannend

Hoi! Ben weer thuis na een dag hard werken. Zit nu dus weer te duimen draaien zelfs het voetballen kan me niet boeien.  Hoop van alles te voelen maar eigenlijk voel ik gewoon helemaal niks.... Af en toe denk ik dat mijn tepels een beetje gevoelig zijn maar dat kan ook best tussen de oren zitten! Ik vind dit wachten maar niks in ieder geval.Laat morgen weer wat van me horen!! xxx

Ha Barrel en Bobet,

Mijn spanning is eraf. De duivels zijn op bezoek gekomen. Heeft mijn gevoel van gisteren het toch goed gehad.
Een voordeel eraan is dat mijn cuclus weer wat korter is geworden, nl 31 dagen. Dus van 35 naar 34 en nu naar 31. Ik heb mijn NOD toen uitgerekend vanaf mijn eisprong. De ovulatietest  gaf vandaag precies 2 weken geleden aan dat is  tussen 24 tot 48 uur mijn eisprong zou hebben. Dus dat zou dan die vrijdag of zaterdag zijn. Daarbij 14 dagen optellen dan zou mijn NOD dus morgen of overmorgen zijn.  Niet dus... vandaag al. Maar als de duivels komen kunnen ze maar liever vroeger komen, dan ben je tenminste van die spanning af. Dus op naar de derde ronde.
Deze keer ga ik weer die ovulatietest doen. Dat geeft me veel rust aangezien ik nog geen regelmatige cyclus heb. Dan weet je tenminste wanneer je NOD is (tenminste ongeveer...)
Meiden ik ga voor jullie heel hard duimen.
Wel wat laten weten hoor (ben erg nieuwsgierig...

He bah Maui, wat vervelend dat de rode duivels al zijn gekomen. Wel fijn dat je cyclus nu wat korter is. En inderdaad, ze kunnen maar beter wat te vroeg komen dan te laat. Hoop voor je dat de volgende ronde meer geluk brengt!
Bij mij is nog niks te merken, ook niet echt buikpijn ofzo. Het word steeds spannender hoor. Ik heb toch ergens het gevoel dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden, weet niet hoe dat komt. Ik wacht maar weer rustig af. Aan de ene kant kan ik niet wachten om een test te doen omdat de vorige keer mijn cyclus 27 dagen was en het vandaag ook dag 27 is maar het is denk ik toch beter om nog een dag te wachten.

En Barrel, hoe gaat ie bij jou? Nog geen rode duivels gearriveerd?? Hoop natuurlijk  voor je dat ze weg zullen blijven .

Veel liefs bobet

Hé meiden...

Nou helaas bij mij kwamen vanmorgen de duivels ook aanzetten... had het nog niet verwacht. Het was dag 27... heb normaal een cyclus van 28 dagen. Niet lang in spanning gezeten dus vandaag.

Het mocht dus helaas niet zo zijn... op naar de volgende ronde...

Zodra de duivels weg zijn, elke dag klussen denk.... hihi
Het moet toch een keer raak zijn zou je denken...

Hoe ist bij jullie?

Groetjes

heee,
bij jou ook al een dag te vroeg. Lees mijn bovenstaande berichtje maar, dan weet je genoeg....
Hoeveelste ronde zijn jullie? en hoe oud zijn jullie? Hebben jullie al kinderen? Nu kunnen we alleen nog maar voor Bobet duimen. Please laat het in ieder geval bij een van de drie raak zijn...
 Derde keer (persoon) is scheepsrecht, haha!!!!
Hou ons op de hoogte...

Ach Barrel, wat vervelend voor je dat de rode duivels bij jou ook zijn gekomen. Had je het al een beetje verwacht?
Bij mij nog steeds niks, heb met mijn vriend afgesproken dat ik morgen een test ga doen (als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk). Ben steeds vrij regelmatig, langste cyclus is 28 dagen dus het zou moeten kunnen, of zou ik dan beter nog een paar dagen kunnen wachten?
Ik ben trouwens 23 jaar, heb dik 6 jaar een relatie en woon sinds een jaar samen. In februari ben ik met de pil gestopt, we hebben het toen nog wel even veilig gedaan zeg maar om te ontpillen. Maar nu gaan we er helemaal voor!!!!
Dikke kus

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze forum en ik kom regelmatig de afkorting NOD tegen !?
Nu kan ik me indenken dat het iets met ongesteld te maken heeft maar wil tech graag weten wat het nou precies betekend.
alvast bedankt, groetjes manita

Terug
Bovenaan