SPANNEND!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik lees al een tijdje mee met dit forum en heb ook al eens een berichtje geplaatst maar nu is voor mij allemaal heel erg spannend.............!

Ik ben namelijk 4 dagen overtijd en ik voel helemaal niks, geen ongi gevoel, geen zwanger gevoel gewoon helemaal niks.

Mijn laatste 5 rondes  (zit nu in ronde 7) waren allemaal heel erg regelmatig, 26 dagen, en ik had afgelopen woensdag mijn NOD.

Ik en mijn vriend hebben afgesproken als ik na een week overtijd nog niet ongi ben ik ga testen. Dat is dus woensdag 9 augustus. Ben bang dat als ik te vroeg test je teleurgesteld wordt.

Als ik jullie reacties zo lees dan wordt er heel veel en ook heel vroeg getest. Vaak al op de NOD dag. Ik snap dat niet, je moet toch overtijd zijn?

Zit nu wel op hete kolen, ga vaak naar de wc om te kijken of ik nog niet ongi ben maar ik heb me voorgenomen te wachten met testen. Kan nu toch niet testen want ik heb niks in huis en zal er eerst 1 moeten kopen. In mijn achterhoofd speelt de gedachte mee dat ik toch nog ieder moment ongi kan worden en dat mijn  cyclus deze maand gewoon wat langer is.

Welke test is het meest betrouwbaar en kunnen jullie me aanraden? Duim voor me!!!!!!!

Veel liefs
Nataly

nathalie;

wat spannend voor je, en wat goed dat je zo lang kunt wachten met testen!!!

ik vind de beste test die van de CB, omdat die digitaal aangeeft "zwanger"" of "niet zwanger, dus geen getuur boven scherpe lampen om toch nog een streepje op te speuren, die er dan mischien niet is

ik hoop voor je dat je zwanger bent.. laat je het nog wel even weten?

liefs sas

hoi nataly...

wat goed dat je zo lang wachten kunt...
ik had op don-vrijdag mijn NOD,heb dus op vrijdag getest,
en......een DIKKE plus (CBtest),dus wil niet altijd zeggen dat je
tevroeg test....
maar hoop voor je dat het raak is!!!!!!!!!!

xxxtam80 5wkn 1dg ZW

Hoi Nataly,
Ook ik heb met de Clear Bleu test getest, die digitale.
Op mijn nod afgelopen do dag, deed ik een test, maar die werd pas na de officiele afleestijd positief.[ dit was een eigen merk vd apotheek..]
Dat telt dus niet.
Ik heb er vrijdag nog een gedaan,[ eigen merk apotheek.]  en die was wel licht positief, binnen de drie minuten.
Maar ik vond de streep niet vet genoeg..erg he...
Dus ik snel die CB digitale tests gekocht [ set van drie]en s'avonds gedaan.
Meteen heel duidelijk zwanger gaf hij aan.
Zo duidelijk was voor mij pas oke..
Je kunt er dan niet om heen zeg maar, en je hoeft je inderdaad niet af te vragen of de streep die je ziet wel echt is...
Kortom, meteen testen kan ook gewoon goed gaan.
Eerlijk gezegd wist ik dat een test doen goed zou zijn, dus ging op mijn   eigen gevoel af..
Je weet het vast zelf ook wel...
Doe wat jou het beste lijkt, maar in ieder geval heeeeel veeeel succes.

Groet R
zwanger net 4 wk, van derde kindje in derde ronde..

Bedankt voor jullie reacties en als ik ga testen dan koop ik een digitale clear blue test. Heb er inderdaad al vaker over gelezen dat ze wel goed zijn. Zijn wel wat duurder maar wat geeft dat, je wilt toch zekerheid en niet zelfs na een test gedaan te hebben in onzekerheid blijven.

De laatste update, ik ben nog niet ongi en ik voel ook nog niks aankomen. Weer een dag voorbij. Normaal heb ik altijd als ik ongi moet worden een paar dagen van te voren bruine afscheiding. Ook dit heb ik nu niet. Verder heb ik nog steeds helemaal geen klachten. Je leest wel eens dat de meiden hier van alles voelen (pijnlijke borsten, misselijk, pijn in de liesen, krampen) maar ik voel nog steeds niks. Mocht ik zwanger zijn dan moet ik er maar blij mee zijn dat ik niks voel want dan voel ik me ook niet slecht en ziek.

Hoe langer je wacht hoe makkelijker het wordt. Op mijn NOD dacht ik heel vaak ik ga testen en nu denk ik dat ik nog wel 3 dagen kan wachten met testen. Je raakt eraan gewend, hihihihi!!! Ben wel bang voor een eventuele teleurstelling en denk dat ik wel heel zenuwachtig zal zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs Nataly

Wat je schrijft, herken ik helemaal.
Het wordt steeds makkelijker om te wachten. Een dag voorbij is er weer eentje toch?!
Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD moeten hebben ook met een hele regelmatige cyclus.
Maar ook vandaag (zondag) nog niks. Vanochtend had ik echte ongi pijn maar er komt niks. Ik wacht nog even af met testen, iedere dag is er inderdaad eentje!
Houd ons op de hoogte!

Liefs,
Camel

Ik ben nu 16 dagen overtijd en heb 2 x getest maar beide negatief. bij mij dochtertje had ik ook pas na 3 weken overtijd te zijn een positieve test. Dus durf nu niet te testn om bang te zijn teleurgesteld te worden. Wie weet wat de digitale test van clearbleu kost?? Liefs Chantal Ps: duimen jullie voor me????

He hallo,

Spannend hoor al dat wachten. Ik hoop voor jou dat je ongi uit blijft. Probeer er  niet zoveel mee bezig te zijn en zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Door de spanning kan een ongi namelijk ook weg blijven. Maar zolang je niet ongi bent moet je wel hoop houden. Ik was bij mijn eerste kindje al twee weken overtijd en toen pas gaf de test aan dat ik zwanger was. De twee testen die ik daarvoor had gedaan(één na een halve week en één na een dikke week overtijd)  waren nog negatief. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat je straks een feestje mag vieren met je man/vriend. Ik zal voor je duimen. Veel sterkte de aankomende dagen.

Groeten van mij.

Terug
Bovenaan