SPANNEND!!!!!

mama Chantal,
Die test van CB, die digitale, is alleen te koop in een set van drie, en kost 19,99.
Best prijzig, maar wel heel duidelijk.
Ik heb er van de week een gedaan, en die was positief..
Te gek dus, ik ben zwanger van de derde.
Ik was toen een dag overtijd, dus mooi snel positief.
Dit was de vorige keer ook zo toen ik zwanger was.
Succes, en ik hoop ook voor jou op een posi test.
We horen het wel.
Groet R

Helaas, ik ben niet zwanger!

Vanmorgen waren, zonder waarschuwing, de rode duivels er!!!!!!

Ben nu erg verdrietig en moet dit even verwerken. Het was ook te mooi om waar te zijn.

Op naar ronde 8 en maar weer goed klussen. Het enige nadeel is nu dat ik geen idee heb wanneer mijn ei zal zijn omdat deze cyclus 32 dagen was en bijna al mijn andere 26 dagen. Dat wordt dus een lange periode (ik begin vanaf vanaf dag 8 tot en met dag 24) om de dag klussen.

Ben benieuwd of mijn mannetje dat kan volhouden!!!!!!

Ga mijn temperatuur bijhouden zodat ik misschien toch een beetje in de gaten krijg wanneer mijn ei is.

Wie heeft er trouwens ervaring met ovulatietesten? Hoe werkt dit en is dit duur? Ik denk dat ik dus vanaf dag 8 tot en met dag 24 die testen moet gaan gebruiken en ik wil graag weten of dit kostbaar is.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly,

Meid, wat jammer zeg dat het niet is gelukt.
Veel succes in de volgende ronde! Duimduim

Liefs, Nadine.

Kijk eens op www.sensitest.nl. Hier hebben ze goedkope, betrouwbare ovulatiestesten. Bijvoorbeeld:

Speciaal voordeelpakket met 3 zwangerschapstesten en 15 ovulatietesten in dipstick uitvoering. Het testresultaat is binnen 5 minuten af te lezen. Ontwikkeld voor professioneel en thuisgebruik. Wil je snel zwanger worden en profiteren van prijsvoordeel, kies dan een combinatiepakket. Door extra voorraad tijdelijk supervoordelig. € 22,99.

Ik hoop dat je er iets aan hebt ! Succes !

Terug
Bovenaan