spannend

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,,ben er weer ff,

ppff wat kan een weekend lang duren en het is pas net begonnen,
14aug..nod...spannend...
wie nog meer rond die koers? voelen we al wat?

suc6 allemaal..en alle zwangere!!! GEFELICIFLAPSTAART !!!

gaan nu de 7de ronde in 1ste kindje

groetjes Tinuh

mijn nod dinsdag ik kan aleen al 3 daagen niet goed naar de wc verders niks maar kan zijn met je darmen weet het niet groetjes jolanda

Hoi Tinuh,

Toevallig! Ik zit ook in ronde 7 voor ons 1e kindje en heb ook 14 aug mijn nod!! Zijn we in hetzelfde schuitje gestapt...

Heb  sinds vandaag bruinverlies en heb dat meestal voor ik ongi word. Alleen vorige twee maanden begon dat al ca. een week ervoor en nu 2 dagen, dus weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...

We wachten maar af... tja, meer kunnen we ook niet doen.

Succes met afwachten (en ja, normaal vliegt het zo voorbij en  nu duurt een weekend errug lang!) en ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Tammy

hoi hoi

spannend he tammy!!!
maar als ik het goed begrijp....heb je misschien last van de verdomde RD? of ben ik weer in de war met andere tammy?

ppfff .. kan al dagen niet goed poepen om het maar bot te zeggen..en tja me borsten doen ook nog eens zeer..wel donkere tepels en eromheen... en aders maar ja volgens mij heb ik die altijd.
Tis spannend want vorige maand ben ik maar 1dag ongesteld geweest wel heel veel helder rood bloed...dus wie weet ihih..
verders is mijn cyclus 25 dagen...

Suc6 !!! allemaatjes... wie weet.....

Hee T, hier T ,
Nee hoor, je bent niet in de war: ik ben dezelfde Tammy als die andere Tammy . En idd lijkt het alsof die RD eraan komen, maar ik hoop het echt van niet!!! Dat bruinverlies heb ik nog steeds, maar het is niet veel, dus hopelijk betekent het nix...

Morgenochtend temp opnemen, dan weten we meer... Vorige  maand had ik al om 6.30 's ochtends krampen en was mijn temp laag, dus nog een uurtje of 12 wachten...

Succes met wachten, je symptomen lijken positief te klinken!

Groetjes,

Tammy

hihi hai T

heb je msn? zou leuk zijn...denk ik..ff lekker zeuren over onze dingen whahah

ja graaaaaaaaaaaaaag hahah

ik vraag net ff aan vriend ..die zit boven... of hij aan mij merkt of ik ongesteld moet worden..ben benieuwd of die iets merkt aan me haha

Terug
Bovenaan