spannend

Sorry... heb net effe zitten zeuren in een nieuwe topic... heb nu licht roze!!!!

Weet het effe niet meer... moet ik nu goede hoop hebben offfff.... Zucht...

ppff..tammy... ik heb dat dus   nu ok.heel iri..alleen niet echt roze maar beige/creme kleurig...ggrrr...
wanneer ga jij testen?

maak je niet te druk....en klinkt raar maar misschien heeft je poes wel plaatsgemaakt voor iets nieuws?

maar goed....hoorde net dat mijn pa in ziekehuis ligt met hart..dusuuhh...ppfff

suc6 meis....

Hee Tinuh, wat erg van je vader!! Heeft ie al vaker last van zijn hart gehad? Hopelijk is het niks ernstigs en komt ie er weer gauw bovenop!!

Balen dat je nu ook die vieze voorbodes van de RD hebt. Misschien wordt het bij jou ook nog roze?? Hoop het voor je...
Ik denk dat ik pas morgen ga testen. Heb nl. een late eisprong, dus dan kan de test onterecht negatief aangeven. Mijn temp is nog steeds hoog, dusssss...!!!

Aangezien ik aan het overlijden van mijn kat toch niets meer kan doen, hoop ik dat je gelijk hebt. Mijn man (die zéér nuchter) is had zomaar gezegd dat onze kat misschien gereïncarneerd als ons kindje terug komt!!??  Ik ben zelf wel spriritueel ingesteld, maar met reïncarnatie heb ik nix, maar toen ie dat zei klonk het toch wel heel mooi...

Succes met afwachten en sterkte met je vader. Laat je nog even weten hoe het gaat?

Liefs,

Tammy

zo wel met het niet ong. en natuurlijk heel veel sterkte met je vader.

groetjes Chandra

Hoi Tammy en Chandra,

zo ik ben er weer, ppfff..wat een stress..
mijn vader werd zondagmiddag zo rond 15:00 niet lekker...was heel de dag al niet lekker..en had last van z'n rug...ze zaten op de camping..snel spullen ingepakt en naar huis gereden,achteaf stom,maar ja op dat moment denk je naar huis...in de auto kreeg hij opeens last van z'n arm en 5min erna van z'n borst.. snel doorgereden naar ziekenhuis en daar bleek hartinfarct...snel echt binnen 10min. werd ie wegebracht gedotterd en heeft hij vanacht op hartbeaking gelegen vanmorgen ben ik er naar toe gegaan,en nu ben ik weer thuis..want hij zat al weer rechtop...liep alweer rondjes en had weer de grootste mond.dus het gaat gelukkig beter...dus kon ik mer een gerust hart naar huis pa woont in eindhoven wij in capelle (bij rotterdam).dus zo staat het ervoor

Verders..nog geen last van rode duivels wel van krampjes maar geen ongesteld karmppies...dus het si afw88 we gaan vrijdag pas testen...ivm met vorige keer vroege MK. dus stres stress stress..
Tammy? bij jou? doorgezet?? hoop van niet..zou wel leuk zijn he als we samen zwanger zijn..hihi wij zijnj tegelijk begonnen toch in januari?

nou suc6 meis...ik denk aan je...

en Chandra tahnx voor de support!!

liefs Tine xxx

Hoi Tine,

Jeetje, wat een verhaal! Je komt dan ineens in zo'n stroomversnelling hè?  Goed te horen dat je vader alweer praatjes had... maar het wel flink schrikken! Wens hem maar veel beterschap.

Bij jou gaat het dan beter dan bij mij. Had al vanaf zaterdag bruin, gister een beetje licht roze en nu ROOD! Arghhh!!! Nog wel hoge temp vanochtend, dus maar weer morgenochtend afwachten. Dit is echt heeeeel erg sjit, die twijfel en die onzekerheid... Moet eigenlijk maar gauw gaan slapen, dan is het vlug weer ochtend, maar vannacht hielp dat ook niet echt. Sliep heel licht en was om de haverklap wakker in de veronderstelling dat het al ochtend was. Ben dan ook al vanaf 5 uur wakker... gaap!

Succes met afwachten en hopelijk krijg jij nix van al die vieze rooie en bruine smurfen! Gewoon lekker zwanger zijn en positief testen! Hopelijk kan ik dan met je mee naar het andere forum, zou wel leuk zijn samen in ronde 7 voor de 1e!

Veel liefs,

Tammy

he getver Tammy...

ga weg jullie RD.. vreemd dan toch he dat je temperatuur wel hoog was vanmorgen,meestal is het daan gelijk laag toch als je die dag ongesteld moet worden?
tenminste telkens als ik deed wel....
spannend meis..ik spreek je morgen of misschien dadelijk nog wel.hihi
kussss en slaap zacht
Tine

Terug
Bovenaan