SPANNEND!!!!

Dit is pas mijn tweede ronde. De eerste cyclus duurde 32 dagen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren hoe mijn cyclus was voor de pil. Maar nu nog een nachtje slapen en dan ga ik testen. Als de r.d. er nog niet zijn natuurlijk. Ik hoop het niet. Ik voel me zwanger maar ben ook bang dat ik het me misschien in mijn hoofd haal. We zullen het zien. Ik laat jullie morgen wel weten wat de uitslag was. Positief of negatief. Als hij negatief zou zijn zou ik echt balen. Dan heb ik al een cyclus van 37 dagen. Jullie horen 't.

groetjes mo

Hoi iedereen.

Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar hij was jammer genoeg negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar had net bij het plassen een beetje bruin erbij. Dus hoop nu maar dat ze snel komen zodat ik door kan naar de volgende ronde. Echt balen!!!! Ik ga van de week maar teunisbloemolie halen denk ik. Want zulke lange cyclussen word je niet echt blij van en heb je veel minder kansen. Hoe vergaan jullie cyclussen bij jullie?

groetjes mo

Hoi iedereen.

Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar hij was jammer genoeg negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar had net bij het plassen een beetje bruin erbij. Dus hoop nu maar dat ze snel komen zodat ik door kan naar de volgende ronde. Echt balen!!!! Ik ga van de week maar teunisbloemolie halen denk ik. Want zulke lange cyclussen word je niet echt blij van en heb je veel minder kansen. Hoe vergaan jullie cyclussen bij jullie?

groetjes mo

Hey Mo.
Wat balen dat je test negatief was.
Ook ik heb een onregelmatige cyclus. 42,33,37,45,27,27,24 en........zit nu op dag 24 en nog niks te bekennen dus het is afwachten.
Kan best zijn dat hij bij jou ook eerst oploopt en dan daalt en blijft steken rond de 28 dagen. Zou wel mooi zijn he? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Natuurlijk nog mooier om daar niet op te wachten maar gewoon lekker zwanger te zijn.
Wie weet........Succes!
Liefs van Miena.

Heej Miena

Jij hebt dus ook al heel veel keren in spanning gezeten! Waarom is een vrouwenlichaam toch zo ingewikkeld? Ik wilde er nog niet zo veel mee bezig zijn, maar als je zo overtijd bent kan het toch niet anders? Ga jij voor je eerste kindje of ben je al moeder?

groetjes mo

Terug
Bovenaan