SPANNEND........

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

even mijn gevoelens delen hoor.
Afgelopen dinsdag was mijn nod dag, en er gebeurde helemaal niks.
Gisteren ook weer, helemaal niks. Heb met de boodschappen wel een testje meegenomen maar omdat ik geregeld lees dat je lichaam je goed voor de gek kan houden dacht ik ik wacht nog even met testen want je zal zien morgen gebeurt het dan toch.
Maar het is nu ondertussen morgen en wat denk je, er gebeurt helemaal niks. O wat spannend, zal het dan raak zijn, in de vierde ronde voor ons eerste kindje?
Nu dacht ik zo, morgenochtond vroeg voor mijn man naar zijn werk gaat een testje doen, dan weet ik zeker dat ik ook niet teveel gedronken heb......
Nou ik ga denk ik dus maar vroeg naar bed toe en hopen dat er vannacht ook niks gebeurt, en dan wie weet.......
Ik zal morgen vertellen wat er verder gebeurd..

Groetjes Natascha

SUCCES!!!!!!!!!!!

ik hoop voor je dat je de dag morgen super begint!!!!

slaap lekker hihi

Liefs Randy

Bedankt zeg, voor alle steun.
Ja het zal toch eens waar zijn zeg.
Moet wel zeggen dat mijn beha`s te klein worden en een opgezet buikje heb< voor mijn gevoel een hele dikke buik> en een taille wat ik altijd wel had is nu ook ver te zoeken.
Heb ook helemaal geen ong. klachten.

Nou, word vervolgd...

Groetjes Natascha

oooh spannend meid!

wij zijn ook voor een tweede bezig en mijn nod duurt nog even, mogen nog eens eerst 'klussen' ,

lijkt me hier een leuk forum, laat het  je nog weten?

Laat je het nog even weten??????

Dat is een van de eerste dingen die ik doe morgenochtond, ik kan het nog verder met niemand delen.
Dus het antwoord is   JA      

jemig zo`n dikke ja heb ik voor het laatst gezegd toen ik ten huwelijk werd gevraagd, ik schrok nu zelf een beetje van me ja.

hahaha, ik ben er gewoon vol van..

Terug
Bovenaan