SPANNEND........

Succes!!!! spannend, spannend!
Echt knap dat je nog kan wachten!
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen morgenochtend!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA,,,,,,

Mijn liefje vond het niet een goed idee om te gaan testen, ja en dan gaan we lekker daarna naar ons werk, dus niet.
O,oke. Hij heeft wel een beetje gelijk, het is best wel iets speciaals natuurlijk, snap ik wel maar ik kan haast nu al niet wachten, er is namelijk ook vannacht niks gebeurt, en ik voel ook niks rommelen wat kan betekenen dat de RD komen.

Dus dames, ik zal me nog even moeten inhouden en jullie dus nog in spanning houden.

Als ik nieuws heb zijn jullie de eerste die het horen.
Groetjes Natascha

Nou je houdt ons wel in spanning hoor!!
Maar ik snap het wel hoor van je vriend!! Haha... hou jij het vandaag dan nog wel vol?? Wanneer gaan jullie nu testen?

Nou ja zeg, vanmiddag dacht ik ineens wat voel ik nou?
En ja hoor,weg is de luchtbel waar ik al inzat. Toch nog de rd (denk ik) Het is niet al te hevig maar ja, goed is het oook niet.
BALEN........
Nu hoop ik dat het maar bij een klein betje blijft en dan misschien toch nog testen, zondag ofzo.....Ik weet het nu ook niet meer....

Helaas dames, ik jullie zitten nog met me opgescheept voorlopig denk ik wel..

Groetjes Natascha

Shit! Balen zeg!!! Maar misschien valt het nog mee..
Hoe vaak je hoor je niet over wat bloedverlies tijdens een zwangerschap??

Nou, het was vrijdag en zaterdag toch echt wel hevig hoor, de RD.
Nu is het alweer bijna over, heel vreemd.
Goh, wat baalde ik zeg kon wel janken, ik dacht echt dat we geluk hadden deze keer.Nu mag ik niet mopperen want ik ben in November met de pil gestopt, dus zolang zijn we nog niet bezig, maar het lijkt wel of de mensen om me heen het ruiken dat we aan het oefenen zijn. Veel mensen kijken anders naar me ( of ik wil dat gewoon zien , hahaha kan ook ) en vragen hoe ik me voel, en dan op zo`n manier van , en,,en,,en.
Moeilijk om dan niet eerlijk te kunnen reageren.Ik zou het wel willen schreeuwen tegen iedereen.Ook vragen ze en jullie nog geen kinderen? JE MOEST EENS WETEN.....en dan heel braaf en netjes antwoorden , nee nog niet, maar dat zal geen jaen meer duren hoor. Nee, dat hopen we niet nee.Maar ja, ik zal niet de enige zijn die deze vragen krijgt??
Ja, je hoort wel meer over bloedverlies tijdens de zwangerschap, maar ik durf eigenlijk geen testje te doen, ik wacht gewoon lekker af ( zeg ik heel stoer ) en we zien wel of er nog iets aan mij gaat veranderen en wachten we gewoon netjes tot de volgende nod.

Fijne zondag nog iedereen,
Groetjes   Natascha

Terug
Bovenaan