Spannend

Allereerst gefeliciteerd en mega herkenbaar. Ik ben net 7 weken zwanger en mijn hormonen vliegen alle kanten op en daarbij komen ook twijfels naar boven. Het is ook rete spannend.. En mijn hoofd maakt overuren. Ook veel gelezen, en blijkbaar hoort het er allemaal bij. Vandaag ook met een vriendin gesproken. Ze herkende het ook heel erg. Er gaat natuurlijk ook veel veranderen, en hoe het er precies uit gaat zien weet niemand.
Ik probeer het maar te accepteren en er vooral over te praten. Die herkenning geeft mij in ieder geval veel rust. Veel succes! En het komt vast allemaal goed.☺️

Van harte gefeliciteerd!!!!
Wat super leuk en spannend.
Ik had destijds wel 10000 vragen, en nu als mama nog steeds ?
Ik houd mezelf steeds voor: "Meer liefde dan van ons kan ons kindje nergens krijgen. En als ik iets niet weet vraag ik het wel aan anderen"

Geniet van al het moois (en soms iets minder leuks, plassen-misselijk-hormonen!) dat op jullie af gaat komen. Deze tijd gaat zo snel.... Ons kindje is zes maanden en ik verlang er al weer naar terug ? ik heb destijds een heel boek bijgehouden en daar kijk ik nu al met veel plezier in terug. Misschien vind jij dat ook wel leuk ☺️

Heeeel normaal! Ik had eerst ook 8/9 uur slaap nodig, helemaal omgedraaid nu, kan best met minder slaap. Omdenken! En wie weet slaapt de kleine straks al gewoon door! Relaxt blijven!

Gefeliciteerd!!?Ah ja hoor, heeel herkenbaar.☺️
Ik had die vragen écht tot het einde van de zwangerschap. Én nog steeds. Dat blijft denk ik ?

Ik was ook een mega uitslaper (op vrije dagen!) en functioneerde ook echt alleen goed op 8/9/10 uur slaap.
Wij hebben zelfs een periode gehad (3 maanden geleden toen ze 1 maand oud was) dat we weken lang maar max. 2 uur in de nacht sliepen (ja dat is een uitzondering hoor! onze dochter had heel erg last van verborgen reflux) en we leven nog! Vraag mij niet hoe, maar het gebeurde.
Wat hier al gezegd wordt: je hele lichaam en mindset past zich daar automatisch op aan ofzo. Mama’s zijn meeeega sterk ❤️

Je gaat een super bijzondere tijd tegemoet! En voor heeeel veel vragen kun je gelukkig op dit forum terecht. Vind ik ook nog steeds heel fijn ☺️

Terug
Bovenaan