Spannend.......

We zijn al ruim twee jaar bezig om zwanger te worden. Inmiddels twee keer poging IUI gehad zonder resultaat. De derde poging is afgebroken omdat ik waarschijnlijk een vroege eisprong heb gehad aldus de gynaecoloog. Op dit moment zit ik op m'n 31e dag, in principe overtijd dus en met al enkele dagen het gevoel dat ik ongi moet worden. Van andere mensen hoor ik wel eens dat je misschien toch zwanger kunt zijn, maar wel met het gevoel van ongi worden. Heeft iemand ervaring?

hallo Mariska,

Oh....wat spannend. Ik heb er helaas nog geen ervaring mee, maar ik heb
wel vaker van mensen om mij heen gehoord dat ze een soort menstruatie
pijn voelden en dan   toch zwanger bleken te zijn. Dus...you never
know!   Ik hoop toch écht voor je dat het raak is deze keer.

Hoeveel dagen ben je nu precies overtijd?

Ik zal aan je denken! Wel wat van je laten horen dan hé?

Indy

Hoi Indy,

Ik ben nu zo'n dag of twee overtijd als je van 28 dagen uitgaat. Maar ja, de laatste paar maanden zat ik niet aan de 28 dagen cyclus...........Ik wacht nog maar gewoon een paar dagen af om een test te doen. Maar het blijft spannend en je wilt er niet continu mee bezig zijn maar je doet het toch.

Groetjes,
Mariska

hallo Mariska,

Het is inderdaad lastig om er niet steeds mee bezig te zijn. Toch
spookt er steeds door je hoofdje "zou het dan eindelijk toch raak
zijn"?

Wie weet? Laten we het hopen! Zal aan je denken de komende dagen.

Groetjes Indy

Hai Mariska,

Ik heb wel ervaring (mk helaas) en ik had ook het gevoel dat mijn ongi eraan kwam dus ik had helemaal niets in de gaten. Ik krijg altijd pas de echte pijnen als ik werkelijk ongi ben en van te voren van die branderige krampjes aan beide zijden. Die had ik dus gewoon maar ik bleek zwanger. Ik zou als ik jou was gewoon eens testen!!!! En dan met een goede test! Bij mij deed het huismerk van de apotheek het niet maar de clear blue was meteen hartstikke positief en die heb ik 's avonds gedaan!!!!!!!!!!!

Lfs inge

Hé Inge,

Bedankt voor je reactie. Altijd fijn om iets van mensen te horen die ervaring hebben. Ik leef de laatste dagen een beetje tussen hoop en vrees en ik word vreselijk zenuwachtig van mezelf. Dat op en neer gehobbel naar de WC en dan iedere keer die opluchting dat er niks aan de hand is. Eigenlijk wilde ik dit weekend pas een test doen maar ik denk dat ik toch maar eerder ga testen. Ik heb op dit moment alleen geen Clear Blue in huis maar inderdaad zo'n eigen apotheek huismerk.

Vervelend om te lezen dat je een mk hebt gehad.  Ben je  via IUI of IVF zwanger geworden? En ben je nu even gestopt of zit je ook in spanning momenteel?

Groetjes,
Mariska

Hé Inge,

Bedankt voor je reactie. Altijd fijn om iets van mensen te horen die ervaring hebben. Ik leef de laatste dagen een beetje tussen hoop en vrees en ik word vreselijk zenuwachtig van mezelf. Dat op en neer gehobbel naar de WC en dan iedere keer die opluchting dat er niks aan de hand is. Eigenlijk wilde ik dit weekend pas een test doen maar ik denk dat ik toch maar eerder ga testen. Ik heb op dit moment alleen geen Clear Blue in huis maar inderdaad zo'n eigen apotheek huismerk.

Vervelend om te lezen dat je een mk hebt gehad.  Ben je  via IUI of IVF zwanger geworden? En ben je nu even gestopt of zit je ook in spanning momenteel?

Groetjes,
Mariska

Terug
Bovenaan