Spannend.......

YES, IK BEN ZWANGER!!!! Eindelijk ben ik van alle onzekerheid af! Afgelopen week toch maar een test gedaan. De eerste test was vrij onduidelijk en donderdagochtend een Clear Blue test gedaan. Het blauwe kruis stond er heel duidelijk. We konden ons geluk niet op! Aan de andere kant is het allemaal nog heel pril en onwezenlijk. 16-08 moeten we naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Groetjes,
Mariska

hoi mariska,
de hoop nog niet opgeven!
ik had al een paar dagen t gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden,en dit gebeurde toch niet,en zwanger! ik ben nu 6 weken en een dag.
dus t kan echt. ik zal voor je duimen...!
groetjes sabine

Ik wist het, ik wist het , Ik wist het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo zie je maar weer alles kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben trouwens tegen alle verwachtingen in op de natuurlijke manier zwanger geraakt vlak voor een geplande IUI.(in november 2004)  Na de miskraam heb ik 2 IUI's gehad maar helaas zonder resultaat maar jij geeft hoop. Kun je me nog even helpen herinneren hoe het ook alweer zat bij jullie? Hoeveel zaadjes waren er en gebruikte jij hormomen??

lfs inge

Wauauauauauauauaw, enorm gefeliciteerd!!!, wat een geweldig nieuws. hoe voelt het nu om zwanger te zijn? echt geweldig!  
Hoop dat alles goed met je gaat!!!!

dikkefelicitatie knuf Sjan

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Beter laat dan nooit maar met het warme weer zit ik meestal buiten i.p.v. achter de pc. Het gevoel zwanger te zijn voelt enorm goed, lichamelijk voel ik nog niet zo veel behalve dan dat ik ontzettend moe ben iedere dag. Nog een paar daagjes werken en dan lekker 3 weken vakantie. En na de vakantie voor een echo naar het ziekenhuis. Mijn mannetje en ik zijn erg benieuwd, er bestaat namelijk een kans dat het er twee zijn!

En Inge: we hebben twee keer IUI gedaan en beide keren mislukt. Bij de derde poging heb ik alleen Gonal gespoten en bij de follikelmetingen bleek opeens dat ik al een eisprong had gehad. De Gonal heeft dus naar alle waarschijnlijk goed zijn werk gedaan zonder inseminatie.

Groetjes,
Mariska

Heeee Mariska,

Wat geweldig je bent zwanger, wat moeten jullie blij zijn, dit geeft ons zeker hoop.

Geniet er samen van, en binnenkort de echo en dat is helemaal leuk om dan het babietje of twee babietjes te zien..

liefs Mickey

Terug
Bovenaan