spannend!!!!!!!

Hiya mommas!

Ik heb vandaag mijn allereerste heuse autorijles! Ja ja 't werd eens tijd. Best spannend en ook een beetje eng. Heb mijn theorie gehaald zonder fouten en dan nu het echte werk....duim maar een beetje voor me als je er tijd voor hebt, alvast bedankt! :)

Ajuus, ilja

Wat toevallig dat je net een berichtje plaatst! Ik was je ´forumnaam ´ even kwijt, maar wil eea aan je vragen.

Allereerst natuurlijk succes met je eerste rijles. Lijkt me een enorme uitdaging daar in New York.

Wij gaan in december (MET Z'N TWEETJES JIIHAA) 5 dagen naar NY. Natuurlijk niet erg lang, maar we willen toch graag naast de standaard attracties andere bijzondere bezienswaardigheden zien. Dat kan zijn een gebouw, leuke winkel, leuk pleintje, barretjes, noem maar op.
Heb jij tips voor ons, wat moeten we zeker niet missen. Plus heb je leuke tips voor het avond/nachtleven en restaurants?

Alvast bedankt en rij ze!!

Gr Claudia

En...hoe is het gegaan?
Lijkt me erg spannend om je eerste rijles in NY te hebben.
Ik vond Nijmegen al een grote stad met vervelende verkeerspleinen. Maar dat is natuurlijk peanuts vergeleken met NY. Als je daar je rijbewijs haalt, kun je volgens mij overal rijden.
Succes erme in ieder geval.

Groetjes,
Geeske.

Hiya mommas!

Nou het zit erop en ik leef nog Yay! Ha gelukkig hoef je voor zo'n eerste les niet de stad in, ik woon in een buitenwijk en daar waren we lekker aan het rondtuffen. denk dat ik ter plekke een hartverzakking zou krijgen als ik gelijk in Manhattan zou moeten rijden. Woensdag moet/mag ik weer dus we zullen wel zien hoe lang het duurt voordat ik de "highways" onveilig ga maken.

Oh en Claudia, ik open ff een nieuw topic voor je oke?!

Ajuus, ilja

Hartstikke goed van je!
Enne... met rijbewijs lijkt mij Manhatten ook nog een hele klus hoor (tenminste, als het in het echt net zo druk is al op tv, haha). Hoe zit het met schakelen, leer je dat nog wel in de US? Of stap je direct in een automaat?

pfff gelukkig je hebt het overleefd...alle mensen op straat ook

Leuk hoor rijlessen en nou maar hopen dat je snel alleen in een karretje kan rondtuffen.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan