spannend!!!!!!!

Hiya mommas!

Heb net wat uitgevonden...hoe verzin je het...mensen met een permit (een papiertje dat je krijgt als je je theorie haalt) mogen niet eens Manhattan in! Het is verboden om met een learners permit over de bruggen en/of in de tunnels te rijden. En sinds Manhattan een eiland is kom je er zonder gebruik van tunnel of brug niet in. Hahaha dat zegt denk ik genoeg over hoe moeilijk het is om daar te rijden. (Wat ik me wel afvraag, hoe moet het dan als je midden IN Manhattan woont en net leert te rijden, mag je dan niet van het eiland af?!) Anyway.....en ja het is er echt zo druk als op tv. Met taxi's die bestuurd worden door holbewoners met een crackverslaving, en stoom dat zomaar uit de straat komt spuiten (for no apparent reason i might add) Oh en vergeet de fietskoeriers niet, die mensen zijn echt levensmoe! Hahaha denk dat ik het voorlopig maar bij de taxi en subway hou in de stad.

Ajuus, ilja

Leuk dat je begonnen bent met lessen, ben je ook meteen in een grote amerikaanse bak gestapt?! En hoe doe je dat zonder auto in de suburbs, ga je als een echte hollandse op de fiets met Max? Succes met je tweede les!
Groetjes Laura mv Thom

Het lijkt mij, moet ik zeggen, berespannend om dwars door Manhattem te rijden.... ik denk dat ik een hartverzakking krijg dan!!
Maarre, superstoer dat je rijlessen hebt!! Lijkt me gaaf om met een grote amerikaanse wagen rond te touren.
Ik zag pas op tv dat heel veel amerikanen tegenwoordig de kleine europeese auto's willen rijden i.p.v. die enorme schuiten.... ik heb er hier nog 1 over mocht je nog interesse hebben ha ha ha ha

Succes met je 2e les
liefs
di silva

Terug
Bovenaan