spannend

A

Anoniem

Guest
he meiden ik wil jullie toch even op de hoogte brengen....ik vind het zo spannend
ik heb het al eerder verteld.....wij zijn bezig voor een 2de kindje
nu is het geval dat ik vandaag op dag 30 zit. dit neem ik als gemiddeld aan en als het goed is moet ik het vandaag worden. meestal ben ik het al als ik uit bed kom maar nu nog niet....vind het zo spannend, testen durf ik niet omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb...wel weet ik bijna zeker dat ik redelijk optijd mn eisprong heb gehad... ik vind het best spannend weer.....
ik houd jullie op de hoogte!!

Oh wat ontzettend spanned zeg!! Ik moet zeggen dat ik al lang getest zou hebben. Ik had echt hel geduld niet om te wachten, en meestal werd ik meteen na de test ongesteld . Maar voordat ik zwanger werd zijn er 12 testen doorheen gegaan :)
Hou ons zeker op de hoogte en ik duim voor je

groetjes LInda

OOOoooooh Sibje..spannend zeg!!!

Heel veel succes als je gaat testen!!!
Je laat t ons wel weten he??

Groetjes,Sindy

vanmorgen een test gedaan maar die deed helemaal niks. net weer een test gedaan en die geeft een -  ik kan niet eens een hele vage + vinden...mmm best jammer. wel last van mn linker borst, een knoop in mn maag....zal mezelf wel gek maken. als ik over 3 dagen nog niet ongie ben doe ik gewoon weer een test

Heel erg jammer dat je (nog) geen positieve test hebt. Ik had zelf bij Marissa ook een negatieve test omdat ik net te vroeg was. 2 dagen later was hij wel positief dus wie weet :)

groetjes Linda

Hallo!

echt spannend! weet precies wat je bedoelt. Ook wij zijn bezig voor een 2e en ben nogal onregelmatig, denk je net dat er weer wat regelmaat inzit is het inenen weer 40 dagen ofzo............ heb me nu voorgenomen eerst niet meer te testen maar weet niet hoelang ik dat ga volhouden!
Sterkte ermee!

Groetjes

Terug
Bovenaan