spannend

ik baal flink. hoe langer ik erover na denk hoe stommer ik mijn lichaam ga vinden.
rond mijn eisprong heb ik last van mijn onderbuik/blaas. de vorige keer heeft dat een week geduurt, nu 2/3 dagen. dit was rond dag 16 weer over dus ik dacht dat ik mijn eisprong heb gehad en zou ik nu dus ongi moeten worden. net zoals de vorige maand. tot nu toe niet dus.
weet iemand ook als je veel heb geplast en dan een zwangerschapstest doet of dat invloed heeft op de test???
ik wil testen via internet kopen...iemand ervaring met bepaalde testen??

groetjes sibje

Hallo,

balen he dat je niet meer weet hoe het nu in elkaar zit met je eigen lichaam! heb dat echt elke keer als ik weer over mijn"standaard" aantal dagen zit...
Volgens mij heeft het heeel veel invloed hoevaak je plast en hoeveel hormoon er nog in zit, daarom is de ochtendurine het beste. Overdag moet er volgens mij minimaal 2 a 3 uur tussen zitten om weer een beetje meetbaar te worden, helemaal als je aan de vroege kant zit.
Ik heb nog nooit testen via internet besteld dus kan je daar niet mee helpen, zou hier in canada wel heel goed kunnen in elk geval.

Groetjes en sterkte ermee!

Bij mijn eerste zwangerschap zei de doktersassistente, we gaan testen, maar als het niks is dan moet je over 2 dagen nog maar eens terugkomen, want het kan zijn dat je gewoon te weinig van dat (spul ik weet niet meer hoe het heet) in je urine hebt zitten. Hoe langer je zwanger bent hoe meer er in je urine te zien is. En dan moet je met je ochtendurine komen. Gelukkig was het bij mij wel meteen te zien.
Succes ermee.

oooh sorry meiden heb het een beetje druk gehad
ik weet in middels meer...ben helaas ongie geworden afgelopen donderdag. dat was dag 33. heb mij voorgenomen om maar van 39 dagen uit te gaan. dat was de langste cyclus toen wij voor de eerste keer bezig waren....dus ergens begin oktpber is dat.
helaas dus niks deze maand dus op naar de volgende ronde

Oh, Sibje wat jammer!!! Grrrr!!!!
Hopelijk hebben jullie de komende cyclus meer geluk!

Veel klus plezier.

X Linda

Terug
Bovenaan