spannend!

Jaja...nog 7 weken en dan is het zover.
Wanneer verwachten jullie de kleine? Hoe is het met jullie zenuwen/spanning? Ik kan haast niet wachten dat de kleine er is...

Hoi hoi,

Wij zijn 13-11 uitgerekend, maar als de kleine er nog niet is met 39 weken, dan wordt de bevalling ingeleid. Krijg dan ook een ruggenprik en de bevalling mag maximaal 12 uur duren, anders wordt er ingegrepen d.m.v. keizersnede. (1e bevalling duurde 29 uur en erg traumatisch voor mij).

Nog maximaal 5 weken en 3 dagen dus! Voelt wel heel vreemd dat er een einddatum bekend is.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 33+4 wkn zwanger

hoi
ook hier nog 7 weken tot uitgerekende datum
maar dat word afwachten of het gehaald word met de verwachting dat de pre-eclampsie wel door kan gaan zetten voor die tijd
heb nl 2x groei echo + flow gehad hierop konden ze zien dat mijn bloedtoevoer aan de linkerzijde niet gaat zoals het moet dit is een van de oorzaken van pre eclampsie
en omdat mijn zoon met 33+6 dagen met spoedkeizersnee geboren is vanwege hellp syndroom en de 2e bij 39 weken ook vanwege pre eclampsie ingeleid is dit iets waar we wel rekening mee moeten houden
op dit moment heb ik de bloeddruk wel te hoog alleen gelukkig al 5 weken stabiel te hoog 90 -140
verder voel ik me prima
kijk er ook echt naar uit dat het zover is
ook mijn zoon en dochter vinden het wel erg lang duren nu en het is natuurlijk
ook anders in huis allemaal met dat geklepper naar het ziekenhuis waardoor ze steeds weer opgevangen moeten worden door familie
hebben jullie ook alles al klaar voor de kleine ????
heb nu de laatste dingen gewassen en het lijkt er op dat alles nu klaar is
of ik weer wat vergeten zijn (zoals zo vaak de laatste tijd)
ben benieuwd welke november moeder eerst is
groeten marrieke

Hai!
Ik ben  24-11 uitgerekend, dus nog 8 weken wachten! Lang zeg!!! Maar ik leef eerst toe naar 18 oktober, want dan ga ik stoppen met werken. Dat is het eerste doel, zeg maar! Ik zit wel steeds te rekenen: 'Als Kindje nou met 38 weken komt, hoef ik nog maar 6 weken... Als Kindje nou al met 36 weken komt, hoef ik nog maar 4 weken...' Afgelopen vrijdag voelde ik me echt niet lekker en ik had echt het gevoel dat het aan het beginnen was! Ik zei tegen m'n man: "toen ik me 11 jaar geleden zo voelde als nu, had ik de volgende dag een kind!" Maar dat was blijkbaar wishful thinking, want er gebeurde verder niets. Wat op zich natuurlijk beter is. 32 weken is heus nog een beetje te vroeg!
Maar ik ben er wel zóóóóó ontzettend kláár mee... Zwanger zijn is geloof ik niet helemaal mijn ding...
Greetz, Stasha

he meiden,

ik moet nog 5 en halve week tot mijn uitgerekende datum 06-11
van mij mag het ook wel wat eerder komen, maar dat heeft bijna iedereen denk ik!
ik heb er ook van die dagen tussen zitten dat ik het zwanger zijn zat ben.... maar ja
aan de andere kant... ik mag niet klagen hoor en ik kan lekker rustig aan doen, dit wordt de eerste dus heb nog geen andere kids rond huppellen!

liefs

Terug
Bovenaan