Spannend.....

Iedere ochtend en middag kijk ik even hoe het is. Is er al weer iemand bevallen?
Heeft iemand nog voorweeën o.i.d.?
Ben zo nieuwsgierig naar iedereen!!

Hier alles okee. Ben gister gestript, behalve menstruatiekrampen al hele dag, heb ik nergens last van. Ga er dus van uit dat het niet geholpen heeft.
Nou ik blijf iedere dag checken.... Vind het zo spannend....
Toi toi toi voor iedereen!

Liefs Irene

Ik kijk ook regelmatig en ben ook erg benieuwd! Maar ik vraag me af hoeveel decembermoeders hier nu op dit moment actief meeschrijven, het was een aardig lijstje, daar zou toch wel al iemand van bevallen moeten zijn (statisch gezien).
Jammer dat het strippen niet heeft geholpen, moet je nu gewoon tot volgende week wachten?
Ik was gisteren nog bij de vk, alles goed, plant ze gelijk een afspraak voor volgende week en de week daarop, ja hallo over 2 weken wil ik gewoon bevallen zijn!!!! Hahaha.

was het maar zo'n feest ben volgende week zaterdag uitgerekend maar ja eerste kind he :s
Dus hier nog geen baby in mijn armen.
Ik ben een van de mindere actieve vrees ik maar ja het slokt allemaal aardig wat tijd op de baby de onderzoeken de controles ondertussen nog effe getrouwd en een vitamine d tekort waardoor je stuk minder energie hebt.

Ik ben ook erg benieuwd wie wanneer bevalt. Zelf heb ik nog drie weken te gaan. Maar ben al druk aan het oefenen. Sinds afgelopen weekend heb ik vaak last van harde buiken en pijn in mijn rug. Bij mijn eerste heb ik nooit oefenweeen of iets dergelijks gehad. Dus ik dacht echt dat de bevalling misschien al wel begonnen was. Maar helaas, hij of zij zij nog steeds in mijn buik..

Ik kijk ook iedere dag eventjes of er al nieuws is...

Voor ons is het voorlopig nog even afwachten, ik ben pas 30 december uitgerekend (dus vandaag 35 weken). Ik ben dus ook nog niet echt met de bevalling bezig.
Sinds deze week heb ik verlof, heerlijk!!! Vooral de 3 dagen als mijn zoontje op het KDV is zijn wel echt een cadeautje.
Verder is ons zoontje sinds gisteren over naar zijn nieuwe kamer en het grote bed. Hij vindt het helemaal super en heeft het vannacht ook erg goed gedaan. Nu kan ik eindelijk in de babykamer een beetje aan de slag om wat spulletjes uit te zoeken en misschien de aankleding een heel klein beetje te veranderen.
Vanmorgen hebben we de liggingsecho gehad. De beeb ligt netjes met koppie beneden, voetjes bij zijn/haar gezicht. Qua gewicht schatten ze nu 2600g, dus een gemiddeld kindje. Placenta en vruchtwater is ook nog prima.

Dus dames, ik volg voorlopig nog jullie bevallingsverhalen, hopelijk mag ik nog minimaal 3 weken van mijn verlof genieten!

Groetjes, Irene

ben nu 37 weken zwanger en regelmatig harde buiken en last van mijn rug/ribben.

het mag komen van mij. ben er klaar voor.
hoop dat het gauw komt.
hou jullie op de hoogte.

liefs

Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en ben er ook helemaal klaar voor. Heb al vaak last van voorweeen.
Onze jongen is ook ingedaald en ligt goed. Het is afwachten, maar ze schatten dat het een groot kindje wordt. Vanaf volgende week mag hij al thuis geboren worden... Ik kan niet wachten! Ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik ben met verlof en alles is klaar voor de komst van de kleine. Het is onze eerste dus alles is nieuw voor ons! Ook best wel spannend...
Jullie allemaal veel succes en ik kijk ook regelmatig hier of er al babynieuws is!

Terug
Bovenaan